МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вибір елементів пускового (гальмівного) реостата для двигунів змішаного збудження
Для вибору елементів пускового (гальмівного) реостата необхідно знати ефективний струм кожної секції, що визначається за формулою
, (12.1)
де Nц - число циклів пусків і гальмувань за годину. Для трамвая і тролейбуса приймається Nц = 100...120, для вагонів метрополітену Nц = 40...60. Для визначення åIсер2 ×Dt використовують дані попередніх розрахунків і складають таблицю.Середній струм на позиції Iсер визначаємо за пусковою або гальмівною діаграмою і вносимо до таблиці для секцій, що задіяні на даній позиції. Час протікання струму через секцію визначаємо за пусковою або гальмівною діаграмою за формулою
, (12.2)
де DVi - приріст швидкості на ділянці і, км/г
, (12.3)
ai - прискорення на i ділянці, м/с2
, (12.4)
де Fi - сила тяги на i ділянці, яка визначається на підставі залежності F(I), Н. Дані розрахунку заносимо в таблицю.
Таблиця 12.1 – Дані для розрахунку ефективних струмів
Використовуючи дані табл. 11.1 визначаємо ефективні струми для секцій реостата.
Таблиця 12.2 – Визначення ефективних струмів для секцій реостата.
Таблиця 12.3 – Дані для теплового розрахунку
Знаючи значення ефективних струмів, виконуємо вибір елементів реостатів за умовою Iеф≤I∞. Технічні характеристики резисторів наведені в Додатку 11. Елементи повинні обиратися одного розміру кріплення. Крім того, треба щоб номенклатура елементів була мінімальна. При необхідності припускається застосування відпаювань від елементів, але їх кількість має бути мінімальна. У цьому випадку необхідно вказати на якому витку спіралі резистора робиться відпаювання. Після визначення кількості елементів виконуєть компонування ящиків опорів. При вибору варіанта компонування пускових і гальмівних реостатів віддається перевага варіанту з мінімальною вагою і розмірами. Найбільш навантажені секції необхідно влаштовувати в нижньому ряду.
Таблиця 12.4 – Вибір реостатів
Керуючись величиною опорів резисторів, струмів I∞ і Iеф викреслюємо ланцюг опорів:
Рис.12.1 - Перший етап компонування ящику опорів
Приймається дворядковий розподіл елементів. Елементи розташовують таким чином, щоб виводи від резисторів до клемної рейки мали мінімальну довжину. Забороняється прохід виводів через усю довжину ящика. Кінці з’єднань елементів повинні розташуватися на однієї лицевій стороні.
Рис.12.2 - Компонування резисторів у реостатному ящику
В одному ящику не повинно бути більше 16 резисторів, при більшій їх кількості проектують два ящика. Вибрані резистори перевіряють на нагрів при маневровій роботі в депо після приходу рухомого складу з лінії. При цьому передбачається, що рух відбувається тільки на першій маневровій позиції із середньою швидкістю 5 км/год за час 5 хвилин. Ефективний струм на першій маневровій позиції визначається як
, (12.5)
де I1 - струм на першій позиції при V1=1,4 м/с; - основний питомий опір руху при V1=1,4 м/с; - сила тяги при струмі I1, Н; GT - вага тари, кН.
Встановлений перегрів при маневровій роботі розраховуємо за формулою: , (12.6)
де – тривало-припустимий струм кожного елемента (див. Додаток 11), А; τmax – припустимий перегрів, який відповідає тривалому струму τmax=350◦C.
Перегрів елементів при маневровій роботі розраховуємо за формулою
, (12.7)
де Iеф - ефективний струм кожного елемента (обирається з табл. 12.3), А Перегрів елементів у кінці маневрової роботи розраховуємо за формулою
, (12.8)
де tm=5 хв – час маневрової роботи; T – постійна нагріву резисторів, для реостатів з природним охолодженням T=3...6 хв. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|