МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розряд виду 650 – 290Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над помилками; ознайомити учнів з усним відніманням круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; удосконалювати вміння розв’язувати розширені задачі на зведення до одиниці; формувати навички усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики. Хід уроку І. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань (див. додаток на с. 150) III. Повідомлення теми уроку — Сьогодні на уроці ми будемо вчитися віднімати круглі трицифрові числа з переходом через розряд; продовжимо роботу над розв’язуванням розширеної задачі на зведення до одиниці. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення нового матеріалу (с. 89, завдання 573) — Розгляньте записи і поясніть, як виконали віднімання. 650 – 290 = 200 90 — Розглянемо перший спосіб. Розкладемо від’ємник на розрядні доданки 290 = 200 + 90. Віднімаємо від зменшуваного 650 спочатку 200 — вийде 450. Від 450 віднімаємо 90 — вийде 360. — Розглянемо другий спосіб. 650 — це 65 дес., 290 — це 29 дес. 65 дес. – 29 дес. = 36 дес. = 360 2. Первинне закріплення нового матеріалу (с. 89, завдання 574) — Знайдіть різницю зручним для вас способом. — Поясніть обчислення. Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1. Робота над задачею на зведення до одиниці (с. 89, завдання 575) — Прочитайте задачу. Аналіз змісту задачі за питаннями вчителя. — Про що йдеться в задачі? (Про кілограми і дні) — За скільки днів хазяйка витратила 14 кг картоплі? (За 7 днів) — Що можемо дізнатися, маючи такі дані? (Скільки кілограмів картоплі витрачає хазяйка за 1 день.) — Якщо денна норма збільшиться на 1 кг, якою дією ми дізнаємося нову денну норму? (Додаванням) — Знаючи нову денну норму, чи зможемо ми відповісти на питання задачі? (Так) — Якою дією? (Діленням) — Скільки дій у цій задачі? (Три) — Складіть умову та розв’яжіть задачу. Один учень працює за закритою дошкою, решта — в зошитах. Після перевірки 3–5 зошитів за вибором учителя дошка відкривається, проводиться перевірка розв’язання задачі з коментуванням до кожної дії і повною відповіддю. Розв’язання 1) 14 : 7 = 2 (кг) — за один день витрачала господарка 2) 2 + 1 = 3 (кг) — стала витрачати господарка за один день 3) 18 : 3 = 6 (дн.) Відповідь: на 6 днів вистачить 18 кг картоплі, якщо денна норма витрати збільшиться на 1 кг. — Складіть обернену задачу, щоб знайти число 18. (За 7 днів господарка витратила 14 кг картоплі. Скільки кілограмів картоплі витратить господарка за 6 днів, якщо денна норма витрати збільшиться на 1 кг?) 2. Робота над задачею (с. 90, завдання 576) — Прочитайте задачу. — Скільки кілограмів слив упакували в ящики? (72 кг) — Скільки кілограмів в одному ящику? (8 кг) — Скільки ящиків відвезли в перший кіоск? (4 ящики) Учитель пропонує розв’язати задачу одним з можливих способів. На дошці — схеми розв’язання задачі. I спосіб II спосіб:–(–•) : Викликають двох учнів, які можуть доповнити схеми числами і виконати обчислення з поясненням. 3. Розв’язування задачі (с. 90, завдання 577) — Прочитайте задачу. — Скільки опадів випадає за рік в зоні мішаних лісів? (640 мм) — А в степовій зоні? (340 мм) — Прочитайте питання задачі. — Якою дією дамо відповідь на питання задачі? (Відніманням) Один учень біля дошки коментує прийом віднімання, решта — записують у зошитах розв’язання задачі. Розв’язання 640 – 340 = 640 – 300 – 40 = 300 (мм) Відповідь: на 300 мм більше випадає опадів в зоні мішаних лісів. VI. Підсумок уроку — Поясніть, яким способом вам легше обчислити приклад 540 – 390. VII. Домашнє завдання С. 90, завдання 578; 579.
Читайте також:
|
||||||||
|