Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цей договір може бути

- оплатним і безоплатним.

- Консенсуальний

- безстроковий

Об'єктом цього договору є майнові права автора.

Стороною у договорі може бути сам автор або його правонаступник. До правонаступників належать спадкоємці та інші особи, до яких авторське право перейшло за законом чи договором. Такими особами можуть бути як фізичні, так і юридичні особи.

Контрагентом у такому договорі також може бути будь-яка фізична чи юридична особа.

у набувача майнових прав автора вони зберігають чинність до смерті автора і 70 років після його смерті.

 

6. ПОНЯТТЯ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ (ФРАНЧАЙЗИНГУ).

За договором комерційної концесіїодна сторона (правоволоділець) зобов'язується надати другій стороні (ко­ристувачеві) за плату право користування відповідно до її вимог комплексом належних цій стороні прав з метою виготовлення та (або) продажу певного виду товару та (або) надання послуг (ст. 1115 ЦК України).

Хоч сфера використання франчайзингу надзвичайно різноманітна, її можна класифікувати на чотири види:

1) збутовий франчайзинг (використовується виробником товару для побудови єдиної розгалуженої збутової мережі, функціонування якої перебуває під його контролем);

2) торговий франчайзинг (торговельна організація відкриває мережу своїх магазинів, які юридичне не є її структурними підрозділами, філіями або дочірніми підприємствами);

3) франчайзинг у сфері обслуговування та надання послуг (типовим прикладом цього виду франчайзингу, найближчого до торгового франчайзингу, є мережі фірмових готелів, ресторанів або авторемонтних майстерень, а також аудиторських, юридичних, консалтингових фірм);

4) виробничий франчайзинг (використовується виробником для розширення виробництва своїх товарів або їх просування на нові ринки).

Договір комерційної концесії є

- консенсуальним,

- двостороннім (взаємним),

- о платним

- каузальним - в ньому наявні підстави, тобто той юридичний результат, який має бути досягнутий виконанням угоди, на відміну від абстрактних угод, для яких підстава є юридичне байдужою.

Необхідно підкреслити, що цей договір може використовуватись виключно у сфері підприємницької діяльності,

Сторонамиможуть бути лише юридичні або фізичні особи, які зареєстровані як суб'єкти підприємницької діяльності. Цей договір є одним з не багатьох виключно підприємницьких договорів.

Метадоговору комерційної концесії - - сприяти просуванню на ринок певних товарів (зокрема, високотехнологічного устаткування, яке, як правило, є засобом виробництва інших товарів), виконанню робіт та наданню послуг.

Предметомдоговору комерційної концесії є право на використання об'єктів права інтелектуальної власності (торговельних марок, промислових зразків, винаходів, творів, комерційних таємниць тощо), комерційного досвіду та ділової репутації.

Формадоговору комерційної концесії визначається як письмова. Недотримання письмової форми договору тягне за собою його недійсність, і такий договір вважається нікчемним. Така вимога закону пов'язана з тим, що договір комерційної концесії, з одного боку, може бути укладений тільки суб'єктами підприємницької діяльності, тобто професійними учасниками цивільного обороту, а з іншого — такий договір підлягає державній реєстрації.

Характерною ознакою договору комерційної концесії єте, що дійсність цього договору не пов'язується з його реєстрацією.

Істотними умовамиє

v Предмет - Особливість в тому, що він становить комплекс виключних прав, які необхідні для використання у певній сфері підприємницької діяльності

v ціна (винагорода) - На практиці винагорода найчастіше складається з двох частин — своєрідної "вхідної плати" за приєднання до фірмової мережі правоволодільця та наступних періодичних платежів (що визначаються за твердою шкалою або у відсотках від прибутку).

Строкже не належить до істотних умов договору комерційної концесії, адже цей договір може бути укладений на строк або без зазначення строку.

Різниця між договором концесії та ліцензійним договором полягає в тому, що:

а) права, які передаються за договором комерційної концесії, використовуються тільки у процесі підприємницької діяльності, тоді як авторський і ліцензійний договори такого обмеження не мають;

б) договір комерційної концесії реєструється у спеціальному порядку, тоді як авторські договори взагалі не повинні реєструватись, ліцензійні ж реєструються патентним відомством;

в) комерційна концесія передбачає передачу саме комплексу виключних прав, хоч можливо передати і якесь одне право.

 

7. ЗМІСТ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ

Праволоділець зобов'язаний:

1) передати користувачеві весь комплекс виключних прав за договором.

2) передати користувачеві технічну і комерційну документацію (плани, розрахунки, креслення),

3) проінформувати користувача і його працівників з питань здійснення прав, що передані за договором комерційної концесії,

4) надати користувачеві іншу інформацію, необхідну для здійснення прав, наданих йому за договором комерційної концесії.

5) забезпечити державну реєстрацію договору комерційної концесії. Цей
обов'язок може бути покладений і на користувача;

6) надавати користувачеві постійне технічне та консультативне сприяння, включаючи сприяння у навчанні та підвищенні кваліфікації працівників.

7) контролювати якість товарів (робіт, послуг), що виробляє (виконує, надає) користувач на підставі договору комерційної концесії.

За статтею 1121 ЦК користувач зобов'язаний:

1. використовувати комплекс отриманих ним виключних прав відповідно до умов договору, в установленому обсязі і належним чином.

2. використовувати торговельну марку та інші позначення право володільця визначеним у договорі способом.

3. додержуватися інструкцій та вказівок правоволодільця, спрямованих на забезпечення відповідності характеру, способів та умов використання комплексу наданих прав використанню цих прав правоволодільцем, у тому числі вказівок, що стосуються зовнішнього і внутрішнього оформлення комерційних приміщень, які використовуються при здійсненні прав, наданих йому за договором.

4. інформувати покупців (замовників) найбільш очевидним для них способом про використання ним торговельної марки та інших позначень правоволодільця за договором комерційної концесії. Основною сферою, в якій здійснюється цей обов'язок, є реклама.

5. не розголошувати секрети виробництва правоволодільця, іншу одержану від нього конфіденційну інформацію.

6. повинен вказати, які відомості він відносить до секретних, і тільки щодо них виникає обов'язок користувача берегти їх у таємниці;

7. своєчасно виплачувати правоволодільцю обумовлену договором винагороду.

8. забезпечувати відповідність якості товарів (робіт, послуг), що виробляються (виконуються, надаються) відповідно до договору комерційної концесії, якості аналогічних товарів (робіт, послуг), що виробляються (виконуються, надаються) правоволодільцем.

9. надавати покупцям (замовникам) усі додаткові послуги, на які вони могли б розраховувати, купуючи (замовляючи) товар (роботу, послугу) безпосередньо у правоволодільця.

10. не передавати отриманого комплексу прав або його частини в субконцесію без згоди правоволодільця;

11. надати обумовлену кількість субконцесій, якщо такий обов'язок передбачений договором.

Комерційна субконцесіяце договір, згідно з яким користувач зобов'язується передати субкористувачеві весь комплекс отриманих ним від правоволодільця за договором комерційної концесії прав або його частини.

Внаслідок укладення договору субконцесії користувач стосовно субкористувача стає правоволодільцем.


Читайте також:

  1. Агентський договір: зміст, виконання та припинення
  2. Адміністративний договір
  3. Амстердамський Договір
  4. Безпосередньою підставою виникнення управління майном у будь-яких випадках є договір, який укладається між установником і управителем.
  5. Берестейський мирний договір
  6. Берестейський мирний договір УНР з державами німецько-австрійського блоку. Падіння радянської влади в Україні
  7. Брестський мирний договір
  8. В усній формі договір позики може бути укладений якщо його сторонами є фізичні особи і якщо сума позики не перевищує 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
  9. В яких товариствах єдиним установчим документом є установчий договір?
  10. Виконання добровільно взятих на себе договірних зобов’язань.
  11. ВИСОКА ДОГОВІРНА СТОРОНА
  12. Відповідальність за невиконання, неналежне виконання договірних зобов’ язань




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Права та обов'язки ліцензіата. | Умови субконцесії мають бути погоджені користувачем з правоволодільцем або визначені в договорі комерційної концесії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.