Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нормативний рівень

Зміст теми за програмою

· Витрати виробництва в короткостроковому періоді. Частинна варіація факторів виробництва і функція витрат. Постійні та змінні витрати (сукупні та середні). Типовий характер зміни витрат у короткостроковому періоді. Закон неминучого зростання граничних витрат (зниження дохідності).

· Витрати на довгострокових інтервалах. Ізоквантна, пропорційна та ізоклинна варіація факторів виробництва та функція витрат. Криві довгострокових витрат (сукупних і середніх) як такі, що огинають криві короткострокових витрат. Види кривих довгострокових середніх витрат. Концепція мінімально ефективного розміру підприємства. Варіанти технологічного вибору підприємства в процесі вироблення довгострокової стратегії розвитку. Оптимальна виробнича потужність (оптимальні обсяги випуску). Мінімально ефективний розмір виробництва та структура ринку.

Методичні вказівки до самостійного
опрацювання матеріалу

Основні питання цієї теми можна знайти в будь-якому підручнику з мікроекономіки. Взаємозв’язок виробничої функції та функції витрат найкраще відображений в [1, с. 321—328], там само [1, с. 338—343] можна ознайомитися з так званою «новою теорією» витрат (горизонтальні ділянки кривих середніх і граничних витрат, обумовлені попередньо «вмонтованими» резервами потужностей, що компенсують коливання попиту). Концепцію мінімально ефективного розміру підприємства в доступній формі викладено в [6, т. 2, c. 61]; варіанти технологічного вибору підприємства в процесі вироблення довгострокової стратегії розвитку представлені в [1, с. 290—309, 321—337], [13, с. 267—273].

У результаті вивчення теми студент повинен

знатиосновні поняття (див. перелік основних термінів, наведений у розділі «Базовий рівень»);

розуміти: взаємозв’язки функції виробництва та функції витрат у короткостроковому та довгостроковому періодах, принцип неминучого зростання граничних витрат (зниження дохідності) та його прояв у коротко- та довгостроковому періодах;

вміти:обчислювати витрати виробництва та виконувати економічні обгрунтування вибору мінімально ефективного розміру підприємства та оптимальної потужності діючого підприємства.


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  6. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ
  7. Базовий рівень підготовки.
  8. Безробіття та його природний рівень
  9. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  10. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  11. В Україні немає свого фільмофонду і державного кіномузею, низький рівень кіноосвіти. Зовсім зникла кінопреса (журнали “Новини кіноекрана”, “Вавилон”).
  12. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення




Переглядів: 644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні терміни | Практичні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.11 сек.