Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні співвідношення величин і рівняння трансформатора.

Миттєві значення ЕРС , наведені в первинній та вторинній обмотках основним магнітним потоком Ф, за законом електромагнітної індукції дорівнюють:

е 1 = – W1 d Ф / dt, е 2 = – W2 d Ф / dt,

а їх діючі значення :

Е1 = 4,44W1 f Фm; Е2 = 4,44W2 f Фm.

Враховуючи магнітні потоки розсіювання одержимо два основні рівняння трансформатора і третє рівняння намагнічувальних сил:

;

;

.

Рівняння трансформатора у комплексній формі :

1 = – Ė1 + İ1R1+ 1Xp1;

2 = Ė2 İ2R22Xp2;

.

 

 

У режимі навантаження вторинна напруга U2 незначною мірою залежить від струму навантаження.
Ця залежність (U2 = f (I2)), наведена на рисунку 4, називається зовнішньою характеристикою. Вона визначається при U1= const, cos φ2 = const. У стандартах щодо трансформаторів нормується спад напруги

U2при номінальному струмі навантаження І2 = І .

Для побудови векторної діа­грами навантаженого трансформатора (рисунок 5) необхідно використати основні рівняння трансформатора. Порядок по­будови векторної діаграми такий:

1. Будується вектор магнітного потоку.

2. Вектор струму неробочого ходу ви­переджає вектор потоку на кут магніт­ного запізнення (а) і розпадається на актив­ну та реактивну складові:

.

3. Будуються вектори Ė1та Ė2, що відстають від потоку на кут 90°.

4. Визначається зсув фаз між струмом İ2та ЕРС Ė2.

, та будується вектор струму İ2 .

 

5. За співвідношенням струмів İ1 = İ 0 + İ' 2 будується вектор первинного струму İ1.

6. За рівнянням вторинного кола 2 = Ė2 İ2R2j İ2 Xp2 будується вектор вторинної напруги 2.

7. За рівнянням первинного кола 1 = – Ė1+ İ1R1 + j İ1Xp1 будується вектор напруги первинного кола 1.

8. Визначаються зсуви фаз φ1, та φ 2 між струмами та напругами.

Режим навантаження (рисунок 6. – показана електрична схема)здійснюється, коли у вторинну об­мотку увімкнено навантаження ZH. У вторинному колі протікає струм İ 2 .У цьому разі маємо три потоки:

Ф – основний магнітний потік,

ФР1– потік розсіяння первинної обмотки,

Ф Р2– потік розсіяння вторинної обмотки.

На рисунку 7 наведено залеж­ність первинного струму від на­вантаження трансформатора.

 

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  5. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  6. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  7. А) оптимальне значення величини зварювального струму; б) підвищене значення величини зварювального струму; в) низьке значення величини зварювального струму.
  8. Абсолютна величина дійсного числа
  9. Абсолютна величина можливих значень
  10. Абсолютна величина числа позначається символом .
  11. Абсолютні величини
  12. Абсолютні і відносні величини




Переглядів: 1248

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТРАНСФОРМАТОРИ | Досліди неробочого (холостого) ходу та короткого замикання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.