Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СЕКРЕТНА НІМЕЦЬКА ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО УКРАЇНИ. Листопад 1942 р.

1. Наші вороги: комуністи, прихильники Бандери, партизани.

2. Школи тільки 4-класові. На другий рік (1943 р.) закрити.

3. «Просвіти» обсервувати. Там діють Б (бандерівці).

4. Відібрати культурно-освітні установи, театри, кіно.

5. Якнайменше наукових інституцій типу лабораторій і т.ін. Тільки таки, що необхідні для війська.

6. Церкви не допустити до згоди.

7. Не поборювати сухот, тифу. Закрити лікарні для населення. Задержати продукцію дальших місцевих лікарів.

8. Суди лише німецькі. Кожен німець – суддя.

9. Хуліганство карати тільки тоді, коли шкодить німцям.

10. Ширити аморальність – не карати за аборти.

11. Все що має хребет – зламати…

12. Партизанів і націоналістів не допускати до згоди.

13. Контроль поїздів.

14. Сексоти в заводах, цехах, церквах, підприємствах, установах і т. ін. Слідкувати за ворогами Німеччини. Попи на послуги.

15. Не говорити німцям із населенням.

Косик В. Україна і Німеччина у другій світовій війні. – Париж; Нью-Йорк; Львів, 1993. – С.587.

ДУМКИ А. ГІТЛЕРА З ПРИВОДУ УКРАЇНИ.

Вересня 1941 р.

… Німецький селянин рухається завдяки його нахилові до протесту. Він думає про своїх дітей. Український селянин не знає поняття обов’язку…

Було б помилкою дати освіту місцевим людям. І я зовсім не прихильник створення університету в Києві…

Квітня 1942 р.

Не можна дозволити, щоб навіть одному вчителю прийшла б ідея раптом оголосити про обов’язковість для підкорених народів ходити в школу. Якщо росіяни, українці, киргизи та ін. Умітимуть читати й писати, це може нам тільки нашкодити.

Косик В. Україна і Німеччини у другій світовій війні. – Париж; Нью-Йорк; Львів, 1993. – С.532, 559.

 

З ВИСТУПУ Й. СТАЛІНА «ПРО АНТИЛЕНІНСЬКІ ПОМИЛКИ І НАЦІОНАЛІСТИЧНІ ПЕРЕКРУЧЕННЯ В КІНОПОВІСТІ О.П. ДОВЖЕНКА «УКРАЇНА В ОГНІ»


Читайте також:

  1. Iз листа Богдана Хмельницького до шведського короля Карла Густава (16 листопада 1656 р.)
  2. А/. Верховна Рада України.
  3. Адвокатура України.
  4. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  5. Арбітраж у сфері інтелектуальної власності за законодавством України.
  6. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.
  7. Б) значення Червоної книги України.
  8. Б/. Президент України.
  9. Багатоконфесійність України. Міжконфесійні колізії-трагедія українського народу
  10. Банківська система України. Правовий статус Національного Банку України
  11. Боротьба українських козаків проти турецько-татарської агресії. П.Сагайдачний - видатний військовий та політичний діяч України.
  12. Бюджетна система України.




Переглядів: 957

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Косик В. Україна і Німеччина у другій світовій війні. – Париж; Нью-Йорк; Львів : Б.в., 1993. | Січня 1944 р.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.