Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Попередні дослідження

 

1. Розчин досліджують на наявність аніонів І групи.

До 2-3 капель слабо лужного розчину (рН = 7-9) додають 2-3 краплі розчину BaCl2. Утворення білого осаду вказує на присутність аніонів І групи, Які відкривають частковими реакціями.

2. Досліджують розчин на наявність аніонів ІІ групи.

До 2-3 капель досліджуваного розчину додають 3-4 краплі HNO3 і 2-3 краплі AgNO3. Утворення осаду вказує на присутність аніонів ІІ групи. Визначення кожного з них проводять частковими реакціями.

3. Аніони ІІІ групи відкривають частковим методом.

4. За допомогою універсального індикаторного паперу визначають рН розчину. Якщо рН < 2, в розчині можуть бути присутні аніони: CO32-, SO32-, NO2-.

5. Досліджують розчин на наявність аніона – окисника NO2-.

До 5-6 капель досліджуваного розчину, підкисленого 2н розчином сірчаної кислоти, додають 2-3 краплі йодиду калію і декілька капель розчину крохмалю. При наявності аніону NO2- розчин забарвлюється в синій колір.

6. Досліджують розчин на наявність іонів-окисників.

До 5-6 капель досліджуваного розчину додають 2 краплі 1н розчину сірчаної кислоти, 2-3 краплі розведеного розчину перманганату калію. Якщо при цьому перманганат калію знебарвлюється, то в розчині можуть бути присутні аніони-відновники: SO32-, NO2-, J-, Br-, можливо , і Cl-.

7. Досліджують розчин на наявність аніонів летких та нестійких кислот.

До 3-4 капель досліджуваного розчину приливають 3 краплі 4н розчину сірчаної кислоти і злегка струшують пробірку. Якщо виділення газу не спостерігається, то розчин злегка нагрівають. Виділення бульбашок газу вказує на можливість присутності аніонів СO32-, SO32-, S2-, NO2-.

За властивостями газів CO2, SO2, H2S, NO2 (запах, колір) роблять висновок про їх можливий склад. На основі попередніх досліджень роблять висновок про те, які аніони можуть знаходитись в розчині. Після цього приступають до їх виявлення.

 


Читайте також:

  1. D) усі попередні відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  5. VІІ. Попередній діагноз
  6. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  7. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  8. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  9. Актуальність дослідження
  10. Алгоритм дослідження кон’юктури
  11. Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
  12. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.




Переглядів: 1009

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Третя група аніонів | Виявлення окремих аніонів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.