МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тяговий баланс автомобіляТяговий баланс автомобіля – це вираз, що описує розподіл сили тяги ведучих коліс по окремих видах опору рухові автомобіля Pк = Рƒ + Рп ± Рα ± Pj (2.1) де: Рк— окружна сила на ведучих колесах автомобіля; Рƒ – сила опору коченню коліс автомобіля; Рп – сила опору повітря; Рα – сила опору підйому (береться зі знаком – при русі на спуск); Pj – сила опору розгону (береться зі знаком – при зменшенні швидкості). В даній курсовій роботі розрахунки виконуємо за умов сталої швидкості. За таких умов величина Pj = 0. Таким чином Pк = Рƒ + Рп± Рα (2.2) Окружна сила на ведучих колесах автомобіля визначаються для кожної передачі в трансмісії з урахуванням коефіцієнта корисної дії (к.к.д.) на кожній з них: , (2.3) Поточні значення швидкості руху (2.4) Для зручності розрахунків Vi та Pк визначають для кожної передачі трансмісії на обраних частотах обертів колінчатого вала двигуна (з табл.. 2.9 метод. ч. І). Тяговий баланс автомобіля для наглядності представляють у вигляді графіків залежностей окружної сили при усталеному русі автомобіля на всіх передачах, сили опору коченню коліс по горизонтальній дорозі, сили опору повітря від швидкості руху, сумарних сил опору коченню коліс та опору повітря від швидкості руху автомобіля. Для побудови графіків Pк виконуємо розрахунки для кожної ступені в коробці передач та кожної ступені в роздавальній коробці (при її наявності), результати яких заносимо в таблицю 2.12. Сила опору коченню коліс автомобіля , (2.5) де: :f0 – коефіцієнт опору котінню коліс автомобіля; α – кут підйому профілю дороги (у разі його задання), в град. (α = arctg і ). Враховуючи, що величина ухилу і = tg α і, при невеликих значеннях, з достатньою для навчальних розрахунків точністю можемо вважати, що sin α ≈ tg α ≈ і, то . Сила на подолання опору повітря визначається, Рп = Кп × Fа × Vі2, (2.6) Сила на подолання підйому визначається, Рα = mа × g × sin α (2.7)
Таблиця 2.1 Параметри окружної сили на ведучих колесах автомобіля
Поточні значення Vі для формул 2.5 та 2.6 вибирають з таблиці 2.1 на всіх передачах, охвачуючи рівномірно весь інтервал від Vmin до Vmax. Результати розрахунків заносять в табл. 2.2 Таблиця 2.2 Параметри сил опору руху автомобіля
За значеннями таблиць 2.1 та 2.2 на координатно-масштабному папері будують графіки тягового балансу автомобіля (додаток 1). Зразок графіків тягового балансу автомобіля наведені в додатку 1.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|