МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз складу й динаміки балансового прибутку
Узагальнююча оцінка фінансового стану підприємства досягається на основі таких результативних показників, як прибуток і рентабельність. Величина прибутку, рівень рентабельності залежать від виробничої, постачальницької, збутової й комерційної діяльності підприємства, інакше кажучи, ці показники характеризують всі сторони господарювання. Аналіз формування й використання прибутку припускає наступні етапи: 1 Аналіз складу й динаміки балансового прибутку. 2 Аналіз фінансових результатів від звичайних видів діяльності. 3 Аналіз рівня середньореалізаційних цін. 4 Аналіз фінансових результатів від інших видів діяльності. 5 Аналіз рентабельності діяльності підприємства. 6 Аналіз розподілу й використання прибутку. Джерела інформації: накладні на відвантаження продукції, дані аналітичного бухгалтерського обліку по рахунку продажів і рахункам «Прибутки та збитки», «Нерозподілений прибуток, непокритий збиток», форма бухгалтерської звітності №2 «Звіт про прибутки й збитки», дані фінансового плану. В аналізі використовуються наступні показники прибутку: балансовий прибуток, оподатковуваний прибуток, чистий прибуток. Балансовий прибуток містить у собі прибуток від звичайних видів діяльності, фінансові результати від операційних і позареалізаційних операцій і надзвичайних обставин. Схема формування балансового прибутку представлена на рис. 2.13.
Рисунок 2.13 – Схема факторного аналізу прибутку
Оподатковуваний прибуток являє собою різницю між прибутком від звичайної діяльності й сумою пільг по податку на прибуток. Чистий прибуток – це та частина прибутку, що залишається в розпорядженні підприємства після сплати податку на прибуток. У процесі аналізу необхідно вивчити склад прибутки від звичайної діяльності, її структуру, динаміку й виконання плану за звітний рік. При вивченні динаміки прибутку необхідно враховувати інфляційні фактори зміни її суми. Для цього виторг необхідно скорегувати на середньозважений ріст цін на продукцію підприємства в середньому по галузі, а собівартість товарів, продукції (робіт, послуг) зменшити на їхній приріст у результаті підвищення цін на спожиті ресурси за аналізований період. Для проведення аналізу прибутку по складу й у динаміку становлять аналітичну табл. 2.21.
Таблиця 2.21 – Аналіз складу, динаміки й виконання плану по прибутку
Основну частину прибутку підприємства одержують від звичайних видів діяльності, до якої відносять прибуток від продажів продукції (робіт, послуг). Прибуток від продажів продукції в цілому по підприємству залежить від чотирьох факторів першого рівня співпідпорядкованості: обсягу продажів продукції (VРП); її структури (УДi); собівартості (Зi) і рівня середньореалізаційних цін (Цi).
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|