МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 4. ОРІЄНТИРИ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ (БАЧЕННЯ, МІСІЯ, ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ)
Бачення - це образ можливого і бажаного майбутнього стану підприємства. Значення бачення для організації полягає в тому, що воно надає сенс праці, стаючи при цьому засобом мотивації працівників, а також дозволяє об'єднати діяльність багатьох в одному напрямку; не виділяє бажання отримати прибуток, а підкреслює об'єднання індивідуальних ідеалів. Воно забезпечує спадкоємність наступних одна за одною цілей організації і допомагає виробити критерії їх досягнення. І оскільки для бачення немає фінішної межі, воно створює імпульс для постійного прогресу в організації. Місія дозволяє зорієнтувати або ж навіть підкорити інтереси «внутрішніх» стосовно організації людей інтересам «зовнішніх» людей. Визначаючи те, для чого створена й існує організація, місія надає діям людей свідомість і цілеспрямованість, що дозволяє їм краще бачити й усвідомлювати не тільки що вони повинні робити, але й для чого вони здійснюють свої дії. Існує широке й вузьке розуміння місії. У широкому розумінні місія — це філософія й призначення, сенс існування організації. Філософія організації визначає цінності, переконання й принципи, відповідно до яких організація має намір здійснювати свою діяльність. У вузькому розумінні місія- це сформульоване твердження щодо того, для чого або з якої причини існує організація, тобто місія розуміється як ствердження, що розкриває сенс існування організації, у якому проявляється відмінність даної організації від їй подібних. Зміст місії має включати в себе наступні основні пункти. 1.Описание продуктів і / або послуг, запропонованих організацією. 2. Характеристика ринку - організація визначає своїх основних споживачів, клієнтів, користувачів. 3. Цілі організації , виражені в термінах виживання , зростання , прибутковості . 4 . Технологія : характеристика обладнання , технологічних процесів , інновацій в галузі технології . 5. Філософія : тут повинні бути виражені базові погляди і цінності організації, що служать основою для створення системи мотивації . 6 .Внутрішня концепція , в рамках якої організація визначає власне враження про себе , вказуючи джерела сили , основні слабкості , ступінь конкурентоспроможності , фактор виживання. 7 . Зовнішній образ компанії , її імідж , що підкреслює економічну і соціальну відповідальність компанії перед партнерами , споживачами , суспільством в цілому Місія не повинна нести в собі конкретні вказівки щодо того, що, як і в які строки варто робити організації. Вона задає основні напрямки руху організації й відношення організації до процесів і явищ, що протікають усередині й зовні неї. 3. Якщо місія задає загальні орієнтири, напрямки функціонування організації, що виражають зміст її існування, то конкретний кінцевий стан, до якого в кожний момент часу прагне організація, фіксується у вигляді її цілей. Інакше кажучи, мета - це конкретний стан окремих характеристик організації, досягнення яких є для неї бажаним і на досягнення яких спрямована її діяльність. Цілі, на відміну від місії, виражають окремі конкретні напрямки діяльності організації. Важливість визначення цілей пов'язана з тим, що вони: Мета є вихідною точкою планування діяльності, мета лежать в основі побудови організаційних відносин, на цілях базується система мотивування, використовувана в організації. Мета є критерієм, який використовується в процессі контролю й оцінки результатів праці окремих працівників, підрозділів і організації в цілому. Залежно від періоду часу, необхідного для їхнього досягнення, мети діляться на довгострокові й короткострокові. У принципі в основі поділу цілей на ці два типи лежить часовий період, пов'язаний із тривалістю виробничого циклу. Мети, досягнення яких передбачається до кінця виробничого циклу, - довгострокові. Звідси треба, що в різних галузях повинні бути різні тимчасові проміжки для досягнення довгострокових цілей. Однак на практиці звичайно короткостроковими вважаються мети, які досягаються протягом одного-двох років, і, відповідно, довгостроковими - мети, що досягаються через три- п'ять років. Поділ цілей на довгостроков і короткострокові має принципове значення, тому що ці мети істотно розрізняються по змісту. Для короткострокових цілей характерна набагато більша, ніж для довгострокових, конкретизація й деталізація (хто, що й коли повинен виконувати). Іноді, якщо виникає необхідність, між довгостроковими й короткостроковими цілями встановлюються ще й проміжні цілі, які називаються середньостроковими. Читайте також:
|
||||||||
|