Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологія організації самовиховання (за А.І.Кочетовим)

Життя завжди примушувало людей шукати шляху до вдосконалення своєї душі. Проблемам самовиховання у всі століття надавалося велике значення.

В наш неспокійний, неясний час, коли важко розібратися де Добро, а де Зло, ця проблема ще більш актуальна. Те, по якому шляху підуть люди, стане вирішальним для всієї країни і всіх нас. Тому людина зараз, як ніколи, повинна знайти своє місце в житті, точно визначити свої етичні цінності, уміти протистояти різним негативним впливам.

Як говорить народна мудрість: « вік живи - вік учись» , значить і виховуй себе ціле століття. В постійно змінному світі тільки той знаходить своє місце, хто безперервно міняється сам, удосконалюється. Крім того, тільки шляхом самовиховання самовиховання виробляються такі цінні особові якості як сила волі, мужність, наполегливість, терпіння, упевненість в своїх силах і т.д.

Розглянувши, яке значення мало і має самовиховання в житті людей, можна зробити висновок, що самовиховання є однією з найважливіших проблем сьогодні і вимагає свого рішення.

Основні праці по проблемах самовиховання.

Серед значних робіт по самовихованню слід назвати праці А.І.Кочетова, який двадцять п'ять років свого життя присвятив роботі над цією проблемою. В його популярній книзі « Як займатися самовихованням» розкривається вся теорія самовиховання, його цілі, задачі, прийоми і методи роботи над собою: даються рекомендації по саморозвитку розуму, пам'яті, мислення, здібностей, мови і т.д.

В книзі « Виховай себе» А.І.Кочетов учить, як знайти свій ідеал, як оцінити свої сили і здібності, як скласти програму самовиховання, як викоренити свої недоліки і навчитися управляти собою.

Приведені вище книги А.І.Кочетова призначені в основному для широкого круга читачів і, головним чином, для підростаючого покоління. Проте круг його діяльності по цій проблемі набагато більш широкий. Так книга А.І.Кочетова « Організація самовиховання школярів» адресована вже вчителям, керівникам шкіл як допомога, в якій загальнотеоретичні відомості виходять на практичний додаток ідей науки.

Проблемою самовиховання займалися і займаються зараз багато педагогів і психологи. Існує безліч наукових робіт і популярної літератури по цій темі але найбільш глибоко і повно розглядав цю проблему А.І.Кочетов. В своїх працях він дає ради з організації самовиховання як учням, так і вчителям.


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  3. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  4. IV. Самовиховання.
  5. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  6. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  7. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  8. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  9. Адаптація індивіда в організації
  10. АДМІНІСТРАЦІЇ І ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
  11. Акти з охорони праці в організації.
  12. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип гуманізму в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. | Рушійні сили і механізм самовиховання особи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.