Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пуск холодного двигуна при помірній температурі

Після тривалих стоянок автомобіля рекомендується перед пуском підкачати бензин в карбюратор, користуючись ручним важелем бензинового насоса, для відшкодування втрат бензину внаслідок випаровування (рис. 248).

 

Після цього треба виконати наступне:

 

1. Витягнути до відмови рукоятку управління повітряною заслінкою карбюратора. Витягати рукоятку ручного управління дросельною заслінкою або натискати на її педаль не слід, оскільки ексцентрик, пов'язаний тягою з системою повітряної заслінки, автоматично відкриє заслінку на величину, необхідну для пуску двигуна.

2. Вимкнути зчеплення, натиснувши до відмови на педаль. Це розвантажує стартер, так як стартеру при цьому не треба провертати разом з колінчастим валом двигуна шестерні коробки передач, що знаходяться в густому маслі.

3. Включити запалювання і стартер, повернувши ключ запалювання в крайнє праве положення. Тримати стартер включеним потрібно не більше 5 сек, інтервали між включеннями стартера повинні бути не менше 10-15 сек.

4. Після того як двигун почне працювати, негайно повернути ключ запалювання в першу праве положення і втиснути кнопку управління повітряної заслінкою карбюратора на 1/4 її ходу.

Після цього трохи збільшити число обертів двигуна. Зазвичай двигун з правильно відрегульованим карбюратором і справною системою запалювання пускається з першого або другої спроби.

У міру прогрівання двигуна кнопку управління повітряної заслінкою слід поступово всовуються до повного відкриття заслінки.

Потрібно пам'ятати, що при надмірному прикриття повітряної заслінки збільшуються знос двигуна і витрату бензину. Зазвичай причинами утрудненого пуску двигуна при правильному користуванні повітряною заслінкою є:

1) відсутність подачі бензину в карбюратор;

2) незадовільний стан контактів переривника або неправильна величина зазору між ними;

3) витік струму високої напруги в кришці розподільника внаслідок її забруднення зовні або всередині;

4) несправність або забруднення свічок;

5) несправність електропроводки;

6) застосування бензину низької якості.

Починати рух автомобіля можна тільки після прогріву двигуна протягом 2-3 хв при помірних числах оборотів. Для прискорення прогріву слід закривати стулки радіатора. Забороняється для прискорення прогріву збільшувати число обертів холодного двигуна або на тривалий час включати першу і другу передачі.

 

 


Читайте також:

  1. Безрецептурні препарати при високій температурі
  2. Будова і принцип дії трифазного асинхронного двигуна
  3. Будова системи охолодження двигуна ВАЗ-2109
  4. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  5. Визначення номінальної потужності ел. двигуна.
  6. Визначення підкапотної потужності двигуна необхідною для руху автомобіля з максимальною швидкістю.
  7. Визначення потужності двигуна
  8. Визначення потужності електродвигуна місильно-перемішувального обладнання
  9. До діаметра від швидкохідності двигуна
  10. До чого призводить зниження напруги на затискачах електродвигуна понад допустимі норми?
  11. Економічне значення правильного вибору електричного двигуна за потужністю. Класи нагрівостійкості ізоляції обмоток електричних двигунів. Нагрівання і охолодження електродвигунів
  12. Ефективні показники двигуна.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пуск теплого двигуна. | Лекція _____

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.