Для подолання неглибоких калюж можна зменшити швидкість, але попередньо потрібно закрити жалюзі радіатора. В глибоких калюжах вода зустрічної хвилі може бути підхвачена лопастями вентилятора і розбризкана в підкапотному просторі. Бризки води, попадаючи на прилади системи опалювання, роблять їх тимчасово непрацездатними. Такі ділянки долають на малій швидкості при включеній першій або другій передачі. Якщо двигун зупинився і спроби запустити його не дають бажаного результату, необхідно відкрити капот і протерти або обдути повітрям прилади системи запалювання, провітрити на протязі 10-15 хв. підкапотний простір, після чого двигун повинен працювати справно.
Для уникнення забруднювання під капотом простору та попередження механічних пошкоджень лопастей вентилятора і серцевини радіатора при подоланні глибоких калюж та броду рекомендується зняти пас приводу вентилятора.
На мокрих профільованих дорогах, що мають крутий профіль з глибокими кюветами без колії, треба остерігатися занесення. У цьому разі автомобіль ведуть рівномірно на малій швидкості по самому гребеню дороги. Водій повинен бути готовим до дій щодо запобігання занесенню.
Лекція _____
Тема: Дії водія за спец. сигналами.
План
1. Пріоритет транспортних засобів зі спеціальними сигналами
2. Включення проблискового маячка оранжевого кольору