Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні правила подолання важкопрохідних ділянок

Поїздки по бездоріжжю випадають не часто, але до них слід бути готовими. Під час руху по бездоріжжю водій повинен знати основні правила подолання важкопрохідних ділянок: технічно правильно маневрувати автомобілем: стежити за дорогою, місцевістю навколо дороги, швидко орієнтуватися в дорожній ситуації, яка постійно змінюється; безпомилково вибирати швидкість руху, спосіб гальмування; точно і швидко обертати рульове колесо.

Для роботи в умовах бездоріжжя автомобіль повинен бути оснащений додатковим обладнанням і засобами для підвищення прохідності. Потрібно мати лопати, другий домкрат, ланцюги проти ковзання, сокиру, трос. На вантажних автомобілях потрібно мати, крім цього, кілька міцних дощок, дерев'яну вагу, пісок, пилку. Ланцюги проти ковзання встановлюють при під'їзді до важкопрохідної ділянки. Рухатися з такими ланцюгами по дорогах з твердим покриттям недопустимо, тому що це призведе до завчасного спрацювання шин і пошкодження дорожнього покриття.

Такі перешкоди, як рови, ями, насипи, рекомендується проїжджати під кутом, близьким до прямого, на понижених передачах. Автомобіль через перешкоду потрібно вести плавно, без різких поворотів і переключання передач. При наїзді на перешкоду рекомендується збільшити оберти колінчастого вала двигуна і одразу ж після подолання перешкоди зменшити їх, злегка пригальмовуючи автомобіль.

Рови, ями, насипи під гострим кутом проїжджати небезпечно: може виникнути великий перекіс автомобіля і поломка ресор, рами і т. інше.

Якщо на шляху зустрічається балка, то її краще долати з розгону і під деяким кутом.

Через косогір з боковим ухилом можна рухатись тільки по сухому ґрунту, на малій швидкості і пониженій передачі. Для запобігання перекидання автомобіля водій повинен знати допустимий нахил і розміщення центру ваги автомобіля і завжди бути готовим повернути кермо в бік нахилу.

На польових грунтових дорогах, що проходять по відкритій місцевості, багато нерівностей, поворотів з малим радіусом, примітивних мостів та інших перешкод. За таких умов збільшується навантаження на вузли і деталі автомобіля, що зумовлює їх швидке спрацювання та вихід з ладу.

На рівній і малопісчаній дорозі можливий рух зі швидкістю 50-60 км/год і навіть вищою. Але частіше водії ведуть автомобілі по ґрунтовій дорозі з невеликою швидкістю в постійній готовності до подолання перешкод. Якщо вибоїни на дорозі розміщені рівномірно, то рух можливий без переключання передач, однак постійно потрібно коригувати траєкторію руху рульовим колесом. Невеликі ями і виступи пропускають між колесами. Великі вибоїни, канави та інші перешкоди долають на нижчій передачі.

Перед ямою потрібно пригальмувати і включити нижчу передачу. Коли передні колеса в'їдуть в заглиблення ями, натискають на педаль керування дросельними заслінками і на підвищених обертах виїжджають з неї. Після того, як яму проїдуть передні колеса, знову пригальмовують автомобіль. Потім таким же чином проводять через яму задні колеса. Якщо на шляху руху з'являється перешкода, водій повинен швидко загальмувати. В момент наїзду на перешкоду колеса мають бути розгальмовані, щоб не спричинити поломку підвіски.

Під час руху по сухій курній дорозі треба збільшити дистанцію і вести автомобіль на межі пилової хмари. Якщо видимість менше 300 м,

Волога ґрунтова дорога (крім піщаної) стає слизькою, і автомобіль може легко знести в канаву або кювет. Під час сильних дощів і після весняного танення снігу ґрунтові дороги стають важкопрохідними для звичайних автомобілів. На автомобілях підвищеної прохідності необхідно завчасно увімкнути передній ведучий міст, понижену передачу і рухатися без зупинок і гальмувань, не роблячи рвучких поворотів рульовим колесом. В низинних місцях, що їх заливає вода, яка ховає від водія поверхню дороги, в розм'якшеному ґрунті колеса прорізують глибоку колію, де вони зазвичай буксують.


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. II. Основні засоби
  4. II. Правила щодо аргументів.
  5. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  6. V. Етичні правила психологічних досліджень
  7. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  8. VII. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
  9. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  10. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  11. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  12. Артеріальний пульс, основні параметри




Переглядів: 704

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Статі ПДР, що стосуються маневрування | Подолання неглибоких калюж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.