Прохідність автомобіля означає його здатність рухатися по нерівній важкопрохідній місцевості, не торкаючись нерівностей своїм нижнім контуром. Прохідність автомобіля характеризується двома групами показників - геометричними та опорно-зчіпними.
До геометричних показників належать: дорожній просвіт, радіуси поздовжньої та поперечної прохідності, передні і задні кути звісу, максимальна висота порогу, який може подолати автомобіль.
До опорно-зчіпних показників прохідності належить: максимальна сила тяги, зчіпна вага, тиск шин на опорну поверхню, коефіцієнт збіжності колії.
Маневровість автомобіля закладена в його конструкції можливість змінювати напрям руху і характеризується здатністю рухатися на обмежений майданчиках і проїздах заданих розмірів і форми.
Плавність ходу - це здатність автомобіля рухатися по різних дорогах на високих швидкостях з найменшими коливаннями, вібраціями розхитуваннями кузова, трясінням вантажу і пасажирів.
Конструктивна безпека авто
Пасивна безпека дає можливість знижувати тяжкість наслідків ДТП коли водій не може керувати автомобілем і змінювати характер його рух безпосередньо при зіткненні, наїзді, перекиданні.
Післяаварійна безпека полягає в конструктивних особливостях транспортного засобу, які забезпечують негайний вихід людей з кузова або кабіни після аварії, особливо коли вона супроводжується пожежею, або зануренням автомобіля в водоймище.
Конструкція автомобіля повинна передбачати блокування замків дверей, мати пристрій аварійної евакуації та вогнегасіння. Ізоляція ектропроводки транспортного засобу має виключати можливість і виникнення випадкових замикань провідників з масою автомобіля та між собою, а також повинна бути захищеною від корозії.