Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття

Слідчий огляд документів

На практичному занятті за допомогою наочних приладів (зразків документів з технічними підробками) і технічних засобів вивчаються основні ознаки:

- підчистка, дописування, виправлення і витравлювання документів;

- підробки відбитків печаток і штампів, машинописних текстів.

Крім того, на практичному занятті визначаються і підбираються матеріали, які необхідно підготувати до техніко-криміналістичної експертизи документів, опановуються основні методики техніко криміналістичної експертизи документів.

Для практичної роботи на заняттях необхідні наочні прилади та обладнання:

- документи (об’єкти огляду);

- мікроскоп;

- лупи;

- світлофільтри;

- лінійки масштабні;

- фотоапарат.

 

Індивідуальна робота:

1. За допомогою технічних засобів, оглянути запропоновані викладачем зразки документів і виявити в них характерні знаки, що вказують на спосіб і ознаки підробки.

2. Скласти протокол огляду документа.

3. Сфотографувати сліди підчистки дописування, виправлення і витравлювання документів.

4. Виготовити фототаблицю до протоколу огляду документів.

5. Оглянути запропоновані викладачем почеркознавчі об’єкти, визначити в них ідентифікаційні ознаки почерку.

6. Оглянути “закриті” тексти документів, закреслені чорнилом, олівцем, тощо для виявлення текстів.

7. Скласти постанову про призначення судово-почеркознавчої експертизи.

8. Вирішення ситуаційних задач.

9. Скласти розшукову таблицю почерку.

 

Тема 9. Трасологія


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 405

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота | Тема 10. Судова балістика і вибухова техніка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.