МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Регуляторна характеристика дизельного двигуна у функції від частоти обертання колінчастого вала
Регуляторна характеристика показує зміну ефективної потужності, крутного моменту, питомої і годинної витрат палива у функції від частоти обертання колінчастого вала двигуна. Для розрахунку і побудови регуляторної характеристики задаються різними значеннями частот обертання колінчастого вала двигуна у відсотках (100, 90, 80, 75, 70, 60) від номінальної величини nн, визначають проміжні значення Nеі потужності на безрегуляторній вітці регуляторної характеристики за емпіричною формулою: , (1.22) де nді, nн – відповідно проміжне і номінальне значення частоти обертання колінчастого вала двигуна, хв-1; С1=0,5; С2=1,5 – емпіричні коефіцієнти для дизельного двигуна з безпосереднім впорскуванням палива; С1=0,7; С2=1,3 – емпіричні коефіцієнти для дизельного двигуна з вихрекамерним сумішоутворенням; і – індекс режиму роботи двигуна. Визначаємо частоту обертання колінчастого вала на холостому ході із співвідношення: nх = (1+dр)nн, (1.23)
де dр – коефіцієнт нерівномірності регулятора (приймаємо 0,07…0,08) Знаючи проміжні значення потужності Nеі і відповідну частоту обертання колінчастого вала, визначають крутний момент двигуна: , (1.24) де nді – частота обертання колінчастого вала двигуна, яка відповідає потужності Nеі двигуна. Годинна витрата палива на номінальному режимі роботи дорівнює: , (1.25) де gен – питома ефективна витрата палива на номінальному режимі роботи двигуна, г/кВт∙год Годинна витрата палива на холостому ході (кг/год) становить: Gтх=(0,25…0,30)Gтн. На регуляторній вітці характеристики приймають зміну ефективної потужності від Nе=0 до Nн, крутного моменту – від Мд=0 до Мдн і годинної витрати палива – від Gтх до Gтн за законом прямої лінії. Значення питомої ефективної витрати палива (г/кВт×год) на регуляторній вітці у відповідних точках визначають з виразу: , (1.26) де Gті – годинна витрата палива, яка відповідає потужності двигуна Nеі.
Питома ефективна витрата палива на режимі максимального крутного моменту приймають на 15-20% більше, ніж при номінальній потужності: gе0=(1,15…1,20)gен. (1.27) Годинна витрата палива Gт0 при максимальному крутному моменті становить: , (1.28) де Nе0 – потужність, що відповідає максимальному крутному моменту двигуна на коректорній вітці. Проміжні точки питомої витрати палива на коректорній вітці приймаються аналогічно дослідним даним двигуна, вибраного за прототип. У разі їх відсутності приймають, у першому наближенні, зміну годинної витрати палива від Gт0 до Gтн за законом прямої лінії і будують графік Gт=f(n). Користуючись даними графіка коректорної вітки характеристики, визначають годинну витрату палива для заданих режимів роботи двигуна і обчислюють відповідну питому витрату палива. Також проміжні значення годинної витрати палива можна визначити з виразу: (1.29) Показники роботи двигуна на всіх режимах записують у зведену табл. 1.2. Приклад. Визначимо Nе для точки, що відповідає 90% завантаження:
Nе90=99,02(0,5·(1980/2200)+1,5·(1980/2200)2–(1980/2200)3)=92,68 кВт.
Аналогічно розраховуємо Nеі для решта значень частот обертання. Отримані результати заносимо в табл. 1.2. Частоту обертання колінчастого вала на холостому ході визначаємо із співвідношення: nх=(1+0,07)·2200=2376 об/хв. Для точки, що відповідає 90%-му завантаженню, крутний момент становить Mд90=3·104·92,68/3,14·1980=447,22 Нм.
Так само розраховуємо Мд для решти значень nеі, а отримані результати заносимо в таблицю 1.2. Годинна витрата палива на номінальному режимі роботи дорівнює: Gтн=255,00·99,02·10-3=25,25 кг/год. Для холостого ходу двигуна приймаємо: Gтх=0,27Gтн; Gтх=0,27·25,25=7,60 кг/год.
Питома ефективна витрата палива на режимі максимального крутного моменту
gе75=1,17gен; gе75=1,17·255,00=298,35 г/кВт∙год.
Закономірність зміни годинної витрати палива на коректорній вітці приймаємо за законом прямої лінії, а відповідні точки питомої витрати палива розраховуємо за формулою
ge90=103·24,57/92,68=265,06 г/кВт∙год. Годинна витрата палива при максимальному крутному моменті становить: Gт0=298,35×78,91×10-3=23,54 кг/год. Для точки, що відповідає 90%-му завантаженню, годинна витрата палива становить Показники роботи двигуна записуємо в табл. 1.2 Таблиця 1.2 Регуляторна характеристика двигуна
На основі даних табл. 1.2 будують графік регуляторної швидкісної характеристики дизельного двигуна.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|