Оцінку «5» ставлять, якщо в роботі немає помилок, письмо охайне, каліграфічне, допускається одне самостійно зроблене виправлення.
Оцінку «4» коли в роботі допущена одна орфографічна та одна пунктуаційна помилка або зроблено не більше двох виправлень, трапляються випадки некаліграфічних накреслень літер, неправильні з'єднання.
Оцінку «З» ставлять, коли учень припустився двох-трьох орфографічних помилок у словах з різними орфограмами (різні слова з однією і тією самою орфограмою - це кілька помилок) та однієї-двох пунктуаційних або зробив три-чотири виправлення, допустив неохайність.
Оцінку «2» коли в роботі чотири орфографічні і дві пунктуаційні помилки, письмо некаліграфічне, неохайне.
Розділ V Методика опрацювання розділу "Мовленнєва діяльність".
Лекція № 21(2 години)
Основні напрями роботи з мовленнєвою діяльністю. Аудіювання, його види. Методика проведення аудіювання.
План лекції.
1. наукові основи методики розвитку умінь здійснювати всі види мовленнєвої діяльності.
2. Основні напрями роботи з методики розвитку мовленнєвої діяльності учнів початкових класів:
а) познайомити учнів з усним і писемним, діалогічним і монологічним мовленням;
б) дати учням відомості про особливості висловлювань, обумовлених їх комунікативними завданнями, ситуацією спілкування;
в) розвивати уміння здійснювати всі види мовленнєвої діяльності.
3. Значення аудіювання для вироблення в учнів точного сприйняття і розуміння прослуханого.
4. Види аудіювання.
5. Вимоги до підготовки матеріалів для аудіювання.
6. Методика проведення аудіювання.
Рекомендована література:
1. Методика викладання української мови. Навчальний посібник. За ред. Доктора філологічних наук професор С. І. Дорошенка. - К.: Вища школа, 1992.
2. Програма для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи. - К.: Початкова школа, 2003.