Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета навчальної дисципліни

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ І ЗАВДАННЯ

для виконання самостійної роботи студентів

з навчальної дисципліни

Податкова система”

для студентів, які навчаються за галуззю знань 0305 “Економіка та підприємництво” за напрямом підготовки 6.030508 – “Фінанси і кредит”

освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”

(денна і заочна форми навчання)

 

 

 

ЛЬВІВ - 2013

 

Податкова система: методичні рекомендації і завдання для виконання самостійної роботи студентів. – Львів : ЛДФА, 2013. – 34 с.

 

Розробники:

Ярема Б.П. –доцент кафедри державних та місцевих фінансів ЛДФА, к.е.н., доцент;

Ярема Я.Р. – доцент кафедри державних та місцевих фінансів ЛДФА, к.е.н.,

доцент;

Маринець В.П. – ст. викладач кафедри державних та місцевих фінансів ЛДФА.

 

Розглянуто і схвалено

на засіданні кафедри державних та місцевих фінансів

Протокол № 1 від 30.08. 2013 р.

Зав. кафедри________________

д.е.н., професор Буряк П. Ю.

 

© Ярема Б.П., Ярема Я.Р., Маринець В.П.

© Львівська держана фінансова академія, 2013

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

В умовах перебудови економіки України, створення нових соціальних та економічних відносин у суспільстві, розбудови нашої держави як незалежної та самостійної, важлива роль відводиться податковій системі. Одним з першочергових завдань ринкової реформи в Україні є створення ефективної податкової системи, яка б забезпечувала розвиток народногосподарського комплексу країни, відповідним чином регулювала б економічні відносини.

Податкова система повинна успішно вирішувати фіскально-розподільче завдання. Шляхом оптимального розподілу доходів суб’єктів господарювання та громадян забезпечується дохідна частина бюджету, достатня для фінансування соціальних процесів та розвитку в цілому України та регіонів, зокрема.

Вивчення основних тем дисципліни “Податкова система” дозволить студентам зрозуміти сутність та призначення податкової системи, принципи її організації, а також сформувати практичні навички та вміння щодо справляння податків, зборів та обов’язкових платежів.

Підготовка майбутніх фахівців, які будуть працювати в територіальних органах Міністерства доходів і зборів України, фінансових органах, державних установах, організаціях та підприємствах, неможлива без теоретичних та практичних знань у галузі оподаткування.

 

Предмет навчальної дисципліни

Предметом дисципліни «Податкова система»є податки, збори та обов’язкові платежі з юридичних і фізичних осіб та їх взаємовідносини з бюджетом у відповідності до чинного податкового законодавства.

 

Мета навчальної дисципліни

Метою вивчення дисципліни “Податкова система”єформування базових знань сутності податкової системи та податкової політики держави, її впливу на суспільство та набуття навичок практичного застосування отриманих знань студентами в сфері оподаткування у майбутній професії.

 

Основні завдання

Завдання вивчення дисципліни “Податкова система” полягають у:

- вивченні етапів становлення і розвитку, основ побудови податкової системи, принципів та напрямків податкової політики, системи оподаткування, основних елементів податку (збору), методики обчислення і сплати податків та зборів;

- формуванні вмінь користування податковим законодавством, практичних навичок в обчисленні податків і зборів, творчо і діалектично оцінювати суспільні явища, що проходять в умовах ринкових відносин; свідомому відношенні до своїх функціональних обов’язків.

Місце навчальної дисципліни в структурно – логічній схемі:

Вивчення дисципліни “Податкова система” посідає важливе місце в загальній структурно-логічній схемі підготовки бакалавра та ґрунтується на засвоєнні та володінні фундаментальних економічних дисциплін, зокрема таких як “Політична економія”, “Мікроекономіка”, “Макроекономіка”, “Фінанси”, “Місцеві фінанси”, “Бюджетна система”.

Знання, отримані студентами в процесі вивчення дисципліни “Податкова система”, можуть бути використані як базові при засвоєнні таких дисциплін як “Облік і аналіз державних доходів і зборів”, “Податковий менеджмент”, “Бюджетний менеджмент”, “Податковий контроль”.

 

Вимоги до знань і умінь

В результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

 


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  11. Аналіз стану військової дисципліни
  12. АНОТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ




Переглядів: 480

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаткова | А) знати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.