Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Побудова оберненої логарифмічної амплітудно частотної характеристики (ОЛАЧХ) не скорегованої частини системи.

 

Визначимо діюче значення опору силового ланцюга КТП-Д, що дорівнює сумі чинного опору КТП, активних опорів згладжувальних дроселів та опору якоря двигуна за рівнянням -.

де Rтп – опір, що враховує активний опір трансформатора та наявність режиму комутації, визначається за формулою ; Rдр – активний опір згладжувального дроселя , Rя – активний опір якірної обмотки виконавчого двигуна.

де Lп – індуктивність фази мережі, Rп – активний опір фази мережі.

Знаходимо коефіцієнт противо-ЕРС двигуна за рівнянням

Знаходимо постійну часу розгону двигуна за рівняннями -

де

Знаходимо постійну часу короткого замикання двигуна -

де Lд – сумарна індуктивність якірного ланцюга, яка враховує індуктивність згладжувальних дроселів Lдр та індуктивність живильного трансформатора Lтр, визначається за формулою

де індуктивність якірного кола знаходиться за формулою

де p – кількість пар полюсів; cx емпіричний коефіцієнт (0,1 – для машин з компенсаційною обмоткою, 0,4 –для машин без компенсаційної обмотки).

Будуємо ЗЛАЧХ не скоригованої частини САР при .

Обернена передаточна функція не скорегованої частини системи при коефіцієнті підсилення розімкненої системи k = 1 та при відсутності послідовного корегуючого пристрою (П(р) = 1) представляється рівнянням .

Постійна часу двигуна визначається рівнянням

Коефіцієнт відносного загасання двигуна визначається рівнянням

Спрягаючи частоти визначаються рівняннями -

Будуємо ЗЛАЧХ не скоригованої частини САР (ламана ABCD)(рис. 4). Рекомендований масштаб при побудові: 1 декада=50 мм; 20 дБ=25 мм.

Корисні співвідношення, які знадобляться при побудові, мають вид:

 

 

Рис. 4. ЗЛАЧХ не скоригованої частини САР

 

 


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А – суцільним, б – з механічним кріпленням різальної частини,
  4. А) Заробітна плата її форми та системи.
  5. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  6. Акустичні характеристики порід
  7. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  8. Анатомічні особливості вегетативної нервової системи.
  9. АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА
  10. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  11. БОЙОВІ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТРІЛЕЦЬКОЇ ЗБРОЇ
  12. Большему насыщению магнитной цепи синхронного генератора соответствует точка характеристики холостого хода




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вибір керованого тиристорного перетворювача (КТП). | Побудова зворотної бажаної ЛАЧХ слідкуючої системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.