Підвищити точність слідкуючих САУ можна використовуючи наступні прийоми.
1) Збільшення коефіцієнта підсилення розімкнутих САУ.
Розглядаючи рівняння складових швидкісної () та моментної () складових помилки, видно, що зменшення сумарної помилки () в даних системах може бути досягнуто тільки за рахунок збільшення коефіцієнта підсилення розімкнутої системи . Однак, лінійна зона підсилювальних елементів САУ обмежена та не перевищує 1000.
2) Підвищення порядку астатизму системи.
Подальше підвищення точності слідкуючих систем досягається за рахунок підвищення її порядку астатизму. Цього можна досягти шляхом виконання умов інваріантності помилки по відношенню до відповідних впливів, що діють на систему. До класу таких систем відносять комбіновані слідкуючі системи.
3) Введення в склад паралельного корректуючого пристрою розділової ланки з передаточною функцією
При синтезі паралельних коректуючих пристроїв тип ЗБЛАЧХ вибирається таким чином, щоб в колі зворотнього звязку по струму якоря була розділова ланка.
Наявність розділової ланки суттєво впливає як на величину усталеної помилки за швидкістю , так і на величину усталеної моментної складової помилки.
де .
Визначимо значення швидкісної помилки в усталеному режимі (при ) для двух випадків:
а) при відсутності в складі паралельного коректуючого пристрою розділової ланки
б) при наявності в складі паралельного коректуючого пристрою розділової ланки
При наявності розділової ланки швидкісна складова помилки в раз менше, ніж при її відсутності .
Розглянемо моментну складову помилки
Визначимо значення моментної помилки в усталеному режимі (при ) для двух випадків:
а) при відсутності в складі паралельного коректуючого пристрою розділової ланки
б) при наявності в складі паралельного коректуючого пристрою розділової ланки
При наявності розділової ланки моментна складова помилки в раз менше, ніж при її відсутності .
Отже, з метою досягнення високої точності в слідкуючих системах намагаються забезпечити наявність розділової ланки в колах паралельної корекції.