Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Державне мито.

69. Поняття, значення, види та функції публічного кредиту.

70. Поняття, зміст та види публічного боргу.

71. Управління державним боргом.

72. Правовий режим державних цінних паперів.

73. Поняття та види публічних видатків.

74. Поняття, особливості та правові принципи фінансування публічних видатків.

75. Суб’єкти видаткових вiдносин. Види та повноваження головних розпорядникiв бюджетних коштів.

76. Правове значення кошторису. Складовi та види кошторисів.

77. Поняття та стадії кошторисного процесу.

78. Порядок фінансування соціально-культурних заходів.

79. Банківська система України.

80. Правові основи створення, реорганізації і ліквідації банків.

81. Правовий статус Національного банку України.

Банківське регулювання і банківський нагляд.

Поняття і зміст грошового обігу.

Правове регулювання готівкового обігу.

Порядок оформлення касових операцій.

Правове регулювання безготівкових розрахунків.

87. Поняття валюти і валютних цінностей.

Зміст валютного регулювання.

Валютний контроль.

Відповідальність за порушення валютного законодавства.

 

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

 

Підсумкове оцінювання знань студентів (ПМК) з дисципліни «Фінансове право» проводиться за результатами поточного модульного контролю і оформлюється під час останнього семінарського (практичного) заняття відповідного семестру. До підсумкового балу зараховуються також додаткові бали, які Ви отримали за виконання додаткових завдань або за участь у позанавчальній науковій роботі (див. табл.).

Таблиця

Порядок визначення підсумкової оцінки
при вивченні вибіркової дисципліни

Варіант Кількість балів за результатами поточного контролю Кількість додатко­вих балів Кількість балів за ПМК (к.2+к.3) Підсумкова оцінка за 4-х бальною шкалою Оцінка за шкалою ECTS
1 2 3 4 5 6
(дуже добре) В
3 (задовільно) Е
4 (добре) С
2 (незадовільно) FX
2 (незадовільно) F

Об’єктом оцінювання знань студентів при цьому є програмний матеріал дисципліни різного характеру і рівня складності, засвоєння якого перевіряється під час поточного (зокрема модульного) контролю. Завдання поточного контролю оцінюються у діапазоні від 0 до 100 балів (включно).

Якщо Ви набрали за результатами поточного модульного контролю (ПМК) від 0 до 59 балів, то Вам необхідно виконати отримані у викладача додаткові індивідуальні завдання і захистити їх у терміни, визначені деканатом. У разі невиконання певних завдань поточного контролю з об’єктивних причин, студенти мають право, за дозволом декана, скласти їх до останнього семінарського (практичного) заняття. Час та порядок складання визначає викладач.

Підсумковий бал за результатами поточного модульного контролю оформлюється під час останнього семінарського (практичного) заняття відповідного семестру.

Кількість балів (числом, кратним «5», від 0 до 100 балів), вноситься до відомості обліку успішності за поточним модульним контролем (дані колонок 4-6 вищенаведеної таблиці) і є основною для визначення загальної успішності студента з дисципліни «Фінансове право».


Читайте також:

  1. Адміністративне право і державне управління.
  2. Антське державне утворення.
  3. Антське державне утворення.
  4. В окремих випадках може використовуватися спеціальне, антидемпінгове та компенсаційне мито.
  5. Валютні відносини та їх державне регулювання в Україні.
  6. Верховна Рада та державне управління
  7. Видатки на державне управління та судову владу
  8. Визначення пріоритетів стабілізації розвитку економіки та державне управлінське забезпечення.
  9. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття
  10. Внески на обов’язкове державне пенсійне страхування
  11. Д) Державне казначейство.
  12. Декрет КМУ «Про державне мито» від 21.01.93 р. № 7-93 зі змінами і доповненнями 3. Порядок сплати держмита




Переглядів: 300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль ІІ | Шкала нарахування підсумкових балів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.079 сек.