Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Командна гра (узагальнити отримані знання)

Об’єднати дітей у три команди. Для кожної команди на дошці закріплено по три «мікроби». Команда має виконати три завдання, за кожним знищуючи одного «мікроба». Кінцевий результат – у команди не повинно залишитися жодного «мікроба».

1 завдання. Вчитель роздає кожній команді по аркушу паперу і пропонує учням записати якомога більше факторів, які допомагають дітям рости здоровими. (Зарядка, правильне харчування, повноцінний сон, загартовування, активний відпочинок…)

2 завдання. Роздати кожній команді аркуш паперу зі словами «Правильно харчується, недосипає, загартовується, перевтомлюється, гуляє на свіжому повітрі, палить, висипається, не провітрює кімнату, займається спортом». Викреслити зайве і залишити потрібне: у якої людини буде міцний імунітет?

3 завдання. У кожної команди залишилося по одному мікробу. Щоб його знищити, треба пригадати, чого бояться мікроби. На аркуші кожна команда записує те, чого бояться мікроби. (Вода, мило, сонце, дезінфекція, кип’ятіння).

Учитель підводить підсумки конкурсу. Виграє команда, у якої найбільше правильних відповідей.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Запропонувати дітям розказати, що вони роблять для того, щоб бути здоровими – які корисні звички вже виробили в собі.

2. Роздати кожному невеличкий аркуш паперу (бажано вирізати з аркуша форми якихось мікробів) і запропонувати записати ту шкідливу звичку, яка заважає рости здоровими. Потім аркуша зім’яти і викинути у корзинку-смітничку. «Нехай разом з ним зникне і погана звичка».


· Здорове тіло

(фізична складова здоров'я)

РЕЖИМ ДНЯ

Мета

Пояснити, навіщо треба привчати себе до порядку та дисципліни, практично вчити складати розпорядок дня, ознайомити з правилами, що допомагають підтримувати дисципліну в школі.

 

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • пояснити необхідність дотримання дисципліни;
  • назвати правила школяра;
  • розказати свій режим дня.

Обладнання і матеріали

  • Три аркуші паперу з вказаним часом для складання режиму дня (див. пункт Практична робота).
  • Робочий зошит (с.12-13).

Що підготувати заздалегідь

· З батьками підготувати розповідь про свій вихідний день.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 5 хв.
Гра «Доповни» 4 хв.
Інформаційне повідомлення 2 хв.
Руханка 2 хв.
Робота в парах 10 хв.
Практична робота 10хв.
Підсумкове завдання 2 хв.

Читайте також:

  1. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  2. Визначення. Матриці, отримані в результаті елементарного перетворення, називаються еквівалентними.
  3. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  4. Гарантії, що отримані від банків
  5. Дані, отримані в результаті визначення предмета, фіксуються в облікових документах і науково-довідковому апараті музейних фондів.
  6. Доходи від операцій з капіталом– будь-які доходи, отримані від операцій з капіталом, які включають надходження від його продажу.
  7. Командна та ринкова форми організації економіки
  8. Короткострокові кредити, що отримані від Національного банку України
  9. Кредити, що отримані від інших банків
  10. Отримані паянням та склеюванням
  11. Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стартові завдання (повторити вивчений матеріал) | Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.