Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)
1. Прочитати в підручнику вірш на с. 21.
– Як жили гноми? (Кожен займався своїм – чим хотів і коли хотів).
– Які у них були проблеми? (Не було у них порядку.)
– Хто навів порядок? (Головний гном.)
– Як він це зробив? (Він ввів режим дня або розпорядок дня.)
2.Назвати тему і завдання уроку.
Гра «Доповни» (пригадати правила школяра)
Пам’ятай закони школи,
Не порушуй їх…( ніколи).
Йди вперед до знань невпинно,
Вчись старанно і …(сумлінно).
Систематично ходи до школи,
Не пропускай уроків…(ніколи).
Завжди охайним, чистим будь,
Про гігієну не…( забудь).
Шкільне майно оберігай,
Його не псуй і не …(ламай).
Сміття після себе не залишай,
Його завжди до урни …(викидай).
Під час перерви не пустуй,
Не бігай і не…(бешкетуй).
Дорослий зайшов до класу -
Потрібно встати …(одразу).
Дітей від праці не відволікай -
Мобільний на уроці…(вимикай).
Щоб лиха не сталося ніколи,
Виконуй техніку безпеки…( у школі).
(Л.Сащенко)
Інформаційне повідомлення (пояснити необхідність дотримання порядку та дисципліни)
Прочитати повідомлення на с. 22 підручника. Зробити висновок: якщо дотримуватися порядку, то
– все встигатимеш вчасно,
– не будеш стомлюватися,
– зможеш займатися улюбленими справами.
Руханка (виконати рухливі вправи)
Якщо хочеш все встигати,
Треба день розпланувати.
Щоб у всьому був порядок,
Я складаю розпорядок.
Робота в парах (знайомити з режимом дня)
Об’єднати дітей в пари. Розглянути малюнки в підручнику на с. 22 - 24. Діти в парі обговорюють кожен малюнок, визначають час і дії хлопчика. Скласти розповідь про режим дня Богдана, порівнюючи його зі своїм таким чином: «Богдан прокидається о 7 годині ранку. Я теж прокидають о сьомій».
Виконати завдання в зошиті на с. 12. Якщо на четвертому годиннику стрілка показує не дев’яту годину вечора (час, коли слід лягати спати), то запропонувати змінити свій режим, щоб мати повноцінний сон.