Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стартові завдання (повторити вивчений матеріал)

1. Назвати тему і завдання уроку.

2. Прослухати результати інтерв’ю, яке діти брали у шкільної медичної сестри.

- Скільки дітей нашої школи у минулому році хворіло на ГРВІ (гостру респіраторну вірусну інфекцію)?

- у якому періоді діти хворіють найбільше?

- Яку пораду ви дали б дітям, щоб зменшити ризик захворювання?

- Сьогодні на уроці ми ще раз пригадаємо, як кожен з вас може допомогти сам собі.

 

Мозковий штурм (повторити вивчений матеріал)

Доповнити речення:

- Правильно росте і розвивається та людина, яка… (добре харчується, вчасно лягає спати, робить зарядку, займається спортом і фізкультурою, відпочиває на свіжому повітрі, не перевтомлюється).

- Щоб уберегтися від потрапляння мікробів у організм, треба… (мити руки, не контактувати з хворим, якщо поранився, змазати рану зеленкою).

- Мікроби бояться… (води, мила, сонця, дезинфекції, кип’ятіння).

 

Робота в парах (повторити нові терміни)

Об’єднати дітей у пари. На дошці закріпити картки зі словами «імунітет, Розвиток, інфекція, дезінфекція». Вчитель зачитує речення, а діти обговорюють і вибирають відповідне поняття.

- Знання і вміння, які людина отримує протягом життя. (Розвиток).

- Стан, коли в організм потрапляють мікроби і спричиняють хворобу. (Інфекція).

- Знищення мікробів. (Дезінфекція).

- Можливість організму боротися з мікробами. (Імунітет).

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Руханка (виконати рухливі вправи і закріпити отримані знання) | Командна гра (узагальнити отримані знання)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.