2. Прослухати результати інтерв’ю, яке діти брали у шкільної медичної сестри.
- Скільки дітей нашої школи у минулому році хворіло на ГРВІ (гостру респіраторну вірусну інфекцію)?
- у якому періоді діти хворіють найбільше?
- Яку пораду ви дали б дітям, щоб зменшити ризик захворювання?
- Сьогодні на уроці ми ще раз пригадаємо, як кожен з вас може допомогти сам собі.
Мозковий штурм(повторити вивчений матеріал)
Доповнити речення:
- Правильно росте і розвивається та людина, яка… (добре харчується, вчасно лягає спати, робить зарядку, займається спортом і фізкультурою, відпочиває на свіжому повітрі, не перевтомлюється).
- Щоб уберегтися від потрапляння мікробів у організм, треба… (мити руки, не контактувати з хворим, якщо поранився, змазати рану зеленкою).
Об’єднати дітей у пари. На дошці закріпити картки зі словами «імунітет, Розвиток, інфекція, дезінфекція». Вчитель зачитує речення, а діти обговорюють і вибирають відповідне поняття.
- Знання і вміння, які людина отримує протягом життя. (Розвиток).
- Стан, коли в організм потрапляють мікроби і спричиняють хворобу. (Інфекція).
- Знищення мікробів. (Дезінфекція).
- Можливість організму боротися з мікробами. (Імунітет).