Руханка (виконати рухливі вправи і закріпити отримані знання)
Проговорюючи вірша рядок за рядком, виконати рухливі вправи:
Щоб мікробів налякати,
Слід на сонечку гуляти.
Завжди з милом руки мити.
Воду треба кип’ятити.
Страви в холоді тримати.
Цибулю і часник вживати.
Проблемна ситуація (дати поняття про імунітет)
- Як ви гадаєте, чи може організм боротися з мікробами? (Вислухати відповіді). Може, якщо у людини сильний імунітет.
Прочитати пояснення на с. 17 підручника.
- Що послаблює імунітет дитини?
- Що зміцнює імунітет?
Запитати, проти яких хвороб робили дітям щеплення. Пояснити дітям, що це добре, бо тепер вони захищені від збудників цих хвороб.
Виконати завдання в зошиті на с. 11.
Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)
1. Повторити нові терміни і попросити дітей пояснити їх?
2. Прочитати у підручнику на с. 18 правила захисту від інфекцій.
По одному учні виходять до плаката з мікробами і одним з правил доповнюють речення: «Я зможу захиститися від цих страшних мікробів…» «…якщо буду мити овочі та фрукти» і т.д.
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ «ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ»
Мета
Закріпити отримані знання, формувати у дітей корисні звички, пропагувати здоровий спосіб життя.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
назвати, що сприяє зміцненню здоров’я і що шкодить здоров’ю;
розказати, які корисні звички вони вже мають і які хочуть в собі виробити.
Обладнання і матеріали
три однакові аркуші зі словами: «Правильно харчується, недосипає, загартовується, перевтомлюється, гуляє на свіжому повітрі, палить, висипається, не провітрює кімнату, займається спортом»,
по три малюнки мікробів для трьох команд;
картки зі словами «імунітет, Розвиток, інфекція, дезінфекція».
Що підготувати заздалегідь
· Три учні беруть інтерв’ю у шкільної медичної сестри (питання див. у пункті Стартові завдання, 2).