Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Руханка (виконати рухливі вправи і закріпити отримані знання)

Проговорюючи вірша рядок за рядком, виконати рухливі вправи:

Щоб мікробів налякати,

Слід на сонечку гуляти.

Завжди з милом руки мити.

Воду треба кип’ятити.

Страви в холоді тримати.

Цибулю і часник вживати.

Проблемна ситуація (дати поняття про імунітет)

- Як ви гадаєте, чи може організм боротися з мікробами? (Вислухати відповіді). Може, якщо у людини сильний імунітет.

Прочитати пояснення на с. 17 підручника.

- Що послаблює імунітет дитини?

- Що зміцнює імунітет?

Запитати, проти яких хвороб робили дітям щеплення. Пояснити дітям, що це добре, бо тепер вони захищені від збудників цих хвороб.

Виконати завдання в зошиті на с. 11.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Повторити нові терміни і попросити дітей пояснити їх?

2. Прочитати у підручнику на с. 18 правила захисту від інфекцій.

По одному учні виходять до плаката з мікробами і одним з правил доповнюють речення: «Я зможу захиститися від цих страшних мікробів…» «…якщо буду мити овочі та фрукти» і т.д.

 


УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ «ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ»

Мета

Закріпити отримані знання, формувати у дітей корисні звички, пропагувати здоровий спосіб життя.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • назвати, що сприяє зміцненню здоров’я і що шкодить здоров’ю;
  • розказати, які корисні звички вони вже мають і які хочуть в собі виробити.

 

Обладнання і матеріали

  • три однакові аркуші зі словами: «Правильно харчується, недосипає, загартовується, перевтомлюється, гуляє на свіжому повітрі, палить, висипається, не провітрює кімнату, займається спортом»,
  • по три малюнки мікробів для трьох команд;
  • картки зі словами «імунітет, Розвиток, інфекція, дезінфекція».

Що підготувати заздалегідь

· Три учні беруть інтерв’ю у шкільної медичної сестри (питання див. у пункті Стартові завдання, 2).

 

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання 5 хв.
Мозковий штурм 5 хв.
Робота в парах 5 хв.
Командні змагання 15 хв.
Підсумкове завдання 5 хв.

Читайте також:

  1. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  2. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  3. Акробатичні вправи
  4. Акробатичні вправи.
  5. Аналіз контрольної роботи Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
  6. Визначення. Матриці, отримані в результаті елементарного перетворення, називаються еквівалентними.
  7. Використовувати отримані результати для координування майбутніх зусиль і підвищення відповідальності керівництва
  8. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 – 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій
  9. Вправи для вдосконалення органів дихання
  10. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  11. Вправи для зняття м'язового напруження
  12. Вправи для м'язів ніг.




Переглядів: 1026

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) | Стартові завдання (повторити вивчений матеріал)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.