Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обладнання і матеріали

  • Зубна щітка і паста, склянка;
  • макет (малюнок) зубів;
  • картки зі словами «Тістечка, капуста, груша, яблуко, цукерки, горіхи, морква, огірок, молоко, печиво, сир».
  • Робочий зошит (с.18-19).

Що підготувати заздалегідь

Підготувати двох учнів інсценізувати розмову зубів (текст див. нижче у пункті Інсценування).

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 5 хв.
Інсценування 2 хв.
Інформаційне повідомлення 8 хв.
Практична робота 8 хв.
Руханка 2 хв.
Робота в парах 5 хв.
Підсумкове завдання 5 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати правила, про які розповідала богиня Гігієна. - Серед всіх правил є «Чистити зуби двічі на день». Але ще треба і знати, як правильно їх чистити. Сьогодні ми це з’ясуємо.

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Виконати завдання перше в зошиті на с. 18 – відгадати загадки.

4. Розглянути малюнки на с. 34 підручника.

- Кого з цих тварин називають гризунами? (Мишу, бобра, білку).

- Хто не має зубів? (Оса, комар, лелека).

- Хто кусається без зубів? (Оса, комар).

- Скільки у кожного з вас зубів?

А чи не схожі ваші зубки ось на ці, які завітали до нас?

 

Інсценування (повторити правила гігієни)

Виходять два учні-зуби.

Зуби:

Ми нещасні бідні зуби.

Довів господар нас до згуби.

Чистити нас забуває,

Про здоров’я він не дбає.

Цукерки жменями вживає.

Вже нас карієс з’їдає!

Жити так немає змоги.

Де просити допомоги!?

 

- Не плачте, зубки, ми вам допоможемо. Сьогодні ми дізнаємося, як треба поводитися, щоб такої біди не сталося.

Інформаційне повідомлення (пояснити значення зубів для людини)

Прочитати текст у підручнику на с. 35. Дати відповіді на питання.

Для того, щоб бути здоровими, вам потрібно вживати багато овочів, фруктів. А всю тверду їжу слід добре пережовувати, інакше вона принесе не користь, а шкоду. Ось для цього і служать нам зуби.

Щоб вони не хворіли, їх слід чистити двічі ні день і робити це треба правильно. Міняти щітку 4 рази на рік.

Практична робота (вивчити правило чищення зубів)

- Нам допоможе правило п’яти пальчиків.

Розглянути малюнок на с. 36 підручника. Прочитати кожне правило, демонструючи рухи щітки, імітуючи чищення.

Руханка (виконати рухливі вправи)

Міцні зуби в бобреняти,

Міцні зуби в мишеняти.

І я міцні зуби маю,

Бо про них не забуваю –

Вранці, ввечері їх чищу,

Їм корисну для них їжу.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. Абонентське обладнання для відеоконференц-зв'язку
  3. Алгоритм розрахунку та підбору технологічного обладнання
  4. Аналіз використання обладнання.
  5. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  6. Апаратура, обладнання та матеріали
  7. Апаратура, обладнання та матеріали
  8. Аптеки. їх типи. обладнання і постачання
  9. Атестація зварювального обладнання
  10. БЕЗПЕКА ПРАЦІ ПІД ЧАС ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПІДІЙМАЛЬНО-ТРАНСПОРТНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ВАНТАЖНО-РОЗВАНТАЖУВАЛЬНИХ РОБІТ
  11. Безпечність обладнання, технологічного процесу та вимоги безпеки щодо розташування виробничного обладнання.
  12. БЕЗПЕЧНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ




Переглядів: 314

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в групах (закріпити знання про гігієнічні процедури) | Робота в парах (скласти пам’ятку догляду за зубами)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.048 сек.