картки зі словами «Тістечка, капуста, груша, яблуко, цукерки, горіхи, морква, огірок, молоко, печиво, сир».
Робочий зошит (с.18-19).
Що підготувати заздалегідь
Підготувати двох учнів інсценізувати розмову зубів (текст див. нижче у пункті Інсценування).
Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання
5 хв.
Інсценування
2 хв.
Інформаційне повідомлення
8 хв.
Практична робота
8 хв.
Руханка
2 хв.
Робота в парах
5 хв.
Підсумкове завдання
5 хв.
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)
1. Пригадати правила, про які розповідала богиня Гігієна. - Серед всіх правил є «Чистити зуби двічі на день». Але ще треба і знати, як правильно їх чистити. Сьогодні ми це з’ясуємо.
2. Назвати тему і завдання уроку.
3. Виконати завдання перше в зошиті на с. 18 – відгадати загадки.
4. Розглянути малюнки на с. 34 підручника.
- Кого з цих тварин називають гризунами? (Мишу, бобра, білку).
- Хто не має зубів? (Оса, комар, лелека).
- Хто кусається без зубів? (Оса, комар).
- Скільки у кожного з вас зубів?
А чи не схожі ваші зубки ось на ці, які завітали до нас?
Інсценування (повторити правила гігієни)
Виходять два учні-зуби.
Зуби:
Ми нещасні бідні зуби.
Довів господар нас до згуби.
Чистити нас забуває,
Про здоров’я він не дбає.
Цукерки жменями вживає.
Вже нас карієс з’їдає!
Жити так немає змоги.
Де просити допомоги!?
- Не плачте, зубки, ми вам допоможемо. Сьогодні ми дізнаємося, як треба поводитися, щоб такої біди не сталося.
Інформаційне повідомлення (пояснити значення зубів для людини)
Прочитати текст у підручнику на с. 35. Дати відповіді на питання.
Для того, щоб бути здоровими, вам потрібно вживати багато овочів, фруктів. А всю тверду їжу слід добре пережовувати, інакше вона принесе не користь, а шкоду. Ось для цього і служать нам зуби.
Щоб вони не хворіли, їх слід чистити двічі ні день і робити це треба правильно. Міняти щітку 4 рази на рік.
Практична робота (вивчити правило чищення зубів)
- Нам допоможе правило п’яти пальчиків.
Розглянути малюнок на с. 36 підручника. Прочитати кожне правило, демонструючи рухи щітки, імітуючи чищення.