МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота в групах (закріпити знання про гігієнічні процедури)Розглянути малюнки в підручнику на с. 31. Назвати зображені дії. Об’єднатися в три групи. Продумати, які процедури слід виконувати: кілька разів на день (мити руки, чистити зуби), щодня (розчісувати волосся, чистити одяг, митися, чистити взуття), щотижня (мити голову, обрізати нігті), час від часу (підстригати волосся). Які процедури слід робити: вранці (мити руки, розчісуватися, чистити зуби), вдень (мити руки, чистити одяг), ввечері (мити руки, чистити зуби, митися). Виконати завдання в зошиті на с. 17.
Руханка (виконати рухливі вправи) Щоб ніколи не хворіти, Слід щоразу руки мити. З крана ось тече водиця, А ще мило знадобиться. Потім рушничок м’який. Поглянь, чистий ти який!
Практична робота (дібрати ситуації, коли слід мити руки) На дошці слід розмістити сюжетні і предметні малюнки, які допоможуть дітям пригадати, коли треба мити руки. Скласти колективну розповідь «Один день з життя моїх рук». Одразу вчитель налаштовує дітей на те, щоб вони пригадували поступово з ранку до вечора свій день, пригадували ті ситуації, коли торкалися того, після чого треба було мити руки. Вчитель пропонує такий початок: «Вранці я прокинувся, помив свої руки. Взяв портфеля і вийшов на вулицю. Ось тут все і почалося…». Діти по черзі продовжують. Наприклад: «До школи я їхав тролейбусом і тримався за поручні». «Я відкривав двері школи а потім класу, беручись за ручку», «Після першого уроку я дістав із портфеля яблуко», «На великій перерві я пішов до їдальні снідати» і т.д. На с. 32 підручника розглянути малюнок і допомогти Олесеві взяти з полички ті засоби гігієни, якими можна вимити руки (тверде мило і рідке мило). Виконати завдання в зошиті на с. 16. Записати правило: «Ретельно мити руки з милом».
Інформаційне повідомлення (ознайомити з правилами догляду за нігтями) Прочитати повідомлення на с. 32 підручника. Запам’ятати правила: · на руках обрізай нігті раз на тиждень, · на ногах обрізай нігті раз на два тижні, · на руках нігті заокруглюй, а на ногах обрізай прямо, бо куточки нігтя можуть врости. Підсумкове завдання (закріпити отримані знання) 1. Як ти гадаєш, для чого слід дотримуватися правил гігієни? 2. Прочитати «Лякалки» на с. 33 підручника і зробити висновок. 3. Пригадати правила, які розказала богиня Гігієна. ЗДОРОВІ ЗУБИ Мета Пояснити значення зубів для людини, повторити правила чищення зубів, з’ясувати, що корисно, а що шкідливо для зубів. Наприкінці заняття учні мають уміти:
Читайте також:
|
||||||||
|