МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Робота в парах (скласти пам’ятку догляду за зубами)Об’єднати дітей в пари. Розглянути малюнки в підручнику на с. 37. Проаналізувати кожну пораду і скласти пам’ятку. Для того, щоб зуби були здоровими, потрібно: - їсти овочі, фрукти, горіхи, рибу, молочні продукти; - двічі на день чистити їх; - двічі на рік відвідувати стоматолога; - обмежувати себе у солодощах. Виконати завдання друге в зошиті на с. 18. Підсумкове завдання (закріпити отримані знання) 1. Чому людині потрібні здорові зуби? 2. Пограти в гру «Корисно-шкідливо». Вчитель показує картку зі словом, діти промовляють «Корисно» або «Шкідливо». (Тістечка, капуста, груша, яблуко, цукерки, горіхи, морква, огірок, молоко, печиво, сир). 3. Виконати завдання в зошиті на с. 19. Зробити висновок: щоб мати білосніжну усмішку, треба дотримуватися правил догляду за зубами. ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я Мета Пояснити, як харчування впливає на здоров’я людини, довести небезпечність «швидкої їжі», необхідність вживання вітамінної їжі, вчити розрізняти корисну та шкідливу їжу. Наприкінці заняття учні мають уміти:
Обладнання і матеріали
Що підготувати заздалегідь Пригадати з батьками якомога більше назв овочів та фруктів. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати правила догляду за зубами. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Розглянути малюнки на с. 38 підручника. Дати відповіді на питання. - Коли людина недоїдає, тобто вживає недостатню кількість їжі, вона буде кволою, непрацездатною, а може і захворіти. Але і переїдання теж шкідливе для здоров’я. Отож сьогодні ми дізнаємося про те, як же правильно харчуватися.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|