Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота в парах (скласти пам’ятку догляду за зубами)

Об’єднати дітей в пари. Розглянути малюнки в підручнику на с. 37. Проаналізувати кожну пораду і скласти пам’ятку.

Для того, щоб зуби були здоровими, потрібно:

- їсти овочі, фрукти, горіхи, рибу, молочні продукти;

- двічі на день чистити їх;

- двічі на рік відвідувати стоматолога;

- обмежувати себе у солодощах.

Виконати завдання друге в зошиті на с. 18.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

1. Чому людині потрібні здорові зуби?

2. Пограти в гру «Корисно-шкідливо». Вчитель показує картку зі словом, діти промовляють «Корисно» або «Шкідливо». (Тістечка, капуста, груша, яблуко, цукерки, горіхи, морква, огірок, молоко, печиво, сир).

3. Виконати завдання в зошиті на с. 19. Зробити висновок: щоб мати білосніжну усмішку, треба дотримуватися правил догляду за зубами.


ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я

Мета

Пояснити, як харчування впливає на здоров’я людини, довести небезпечність «швидкої їжі», необхідність вживання вітамінної їжі, вчити розрізняти корисну та шкідливу їжу.

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • пояснити небезпеку недоїдання і переїдання;
  • назвати продукти, багаті вітамінами;
  • розказати правила харчування.

Обладнання і матеріали

  • картки з деформованими реченнями: «РЕТЕЛЬНО ПЕРЕЖОВУЙ ЇЖУ, ЇЖ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАС, ВЖИВАЙ ТІЛЬКИ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ, НЕ НАЇДАЙСЯ НА НІЧ»,
  • два (або три) аркуші паперу А-4,
  • маленькі аркуші паперу для підсумкового завдання.
  • Робочий зошит (с.20-21).

Що підготувати заздалегідь

Пригадати з батьками якомога більше назв овочів та фруктів.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 3 хв.
Робота в групах 8 хв.
Інформаційне повідомлення 5 хв.
Руханка 3 хв.
Мозковий штурм 6 хв.
Практична робота 6 хв.
Підсумкове завдання 4 хв.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати правила догляду за зубами.

2. Назвати тему і завдання уроку.

3. Розглянути малюнки на с. 38 підручника. Дати відповіді на питання.

- Коли людина недоїдає, тобто вживає недостатню кількість їжі, вона буде кволою, непрацездатною, а може і захворіти. Але і переїдання теж шкідливе для здоров’я.

Отож сьогодні ми дізнаємося про те, як же правильно харчуватися.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обладнання і матеріали | Робота в групах (скласти правила харчування)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.