Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота в групах (скласти правила харчування)

Об’єднати дітей у чотири групи. Кожній групі дати картки з одним правилом – деформоване речення. Діти мають скласти це правило і пояснити його.

РЕТЕЛЬНО ПЕРЕЖОВУЙ ЇЖУ. Добре пережована їжа краще перетравлюється в шлунку і принесе більше користі нашому організму.

ЇЖ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАС. Якщо їсти в один і той же час, то шлунок вже почне готуватися заздалегідь до прийому їжі – виділятиме шлунковий сік. А значить їжа принесе більше користі.

ВЖИВАЙ ТІЛЬКИ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ. Неякісні продукти шкідливі для організму, навіть можуть призвести до отруєння.

НЕ НАЇДАЙСЯ НА НІЧ. Якщо шлунок переобтяжений їжею, у вас буде поганий сон.

Інформаційне повідомлення (пояснити небезпеку «швидкої їжі»)

- Є ще одне важливе правило, яке стосується «швидкої їжі». Як же бути, коли ми відчуваємо голод: купити хотдог? Голод ми втамуємо, але користі організму не принесемо. Навпаки, нашкодимо йому. Давайте дізнаємося, чим саме.

Прочитати повідомлення на с. 39 підручника. Розглянути таблицю.

Запропонувати дітям розіграти ситуацію: «Я хочу купити гамбургер. Переконайте мене не робити цього».

Руханка (виконати рухливі вправи)

Щоб міцне здоров’я мати,

Треба овочі вживати.

Перець, морква, часничок,

Кріп, капуста, бурячок,

Огірки і помідори –

Вітамінів це комора!

 

Мозковий штурм (знати овочі і фрукти)

Прочитати вірш у підручнику на с. 40. Дати відповідь на питання:

- Де ховається найбільше вітамінів? (У овочах, фруктах і ягодах).

- Як їх звідти дістати? (Їх треба з’їсти).

- Чому необхідно їсти овочі, фрукти, ягоди?

Об’єднати дітей у дві (або у три) групи. Кожній групі дати аркуш паперу А-4. Запропонувати за 2 хвилини записати якомога більше овочів, фруктів та ягід. Потім по черзі зачитують одну назву, і якщо ця назва є в іншої команди, її викреслюють, вона не повинна повторитися. Виграє та команда, у якої залишиться більше назв.

 

Практична робота ( розрізняти корисні та шкідливі продукти)

Розглянути малюнки в підручнику на с. 41. Назвати продукти, які корисні, які можна їсти зрідка і які краще не їсти.

Пограти в гру «Збираємо кошика». Вибрати у кабінеті два кути – «кошики». В один діти «складають» продукти, які потрібно вживати, в інший – які не варто вживати або слід вживати зрідка. Вчитель викликає учня і називає йому продукт, а учень прямує до відповідного «кошика». Решта дітей слідкують, щоб «продукт не заблудився». (1 - помідор, хліб, горіхи, сік, молоко, апельсин, огірок, морква, кефір, сир, яйця, яблуко, абрикос, сметана, полуниця, суп, борщ. 2 – цукерки, торт, морозиво, хотдог, гамбургер, кола, чіпси, шоколад, тістечка).

Виконати завдання в зошиті на с. 20.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Правила щодо аргументів.
  3. II. Самостійна робота студентів.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Робота над темою уроку
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Етичні правила психологічних досліджень
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 405

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в парах (скласти пам’ятку догляду за зубами) | Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.