МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ ЗДОРОВЕ ТІЛОМета Узагальнити, закріпити знання дітей про те, що допоможе бути здоровим, сприяти формуванню у дітей корисних звичок. Результати навчання Наприкінці заняття учні мають уміти:
Обладнання і матеріали
Що підготувати заздалегідь · Переглянути всі правила, вивчені у розділі. Орієнтовний план уроку
Стартові завдання (повторити вивчений матеріал) 1. Назвати тему і завдання уроку 2. Прочитати матеріал у підручнику на с. 54. Дати відповіді на питання. - Щоб з вами не сталося так, як з Оленкою, треба виховувати у собі корисні звички. 3. Пригадати вивчений матеріал. Для цього вчитель задає питання, і після кожної відповіді прикріплює на дошці дерево. - Для чого потрібен режим дня? - Чому необхідно дотримуватися гігієни? - Чим важливе для людини правильне харчування? - Чому необхідно займатися фізичними вправами? - Яке значення має загартовування? В результаті на дошці закріплюється 5 дерев – Режим, Гігієна, Харчування, Фізичні вправи, Загартовування.
Робота в групах (повторити вивчені правила) Об’єднати дітей у 5 груп. Кожній роздати аркуш паперу і кольорові кульки червоні і чорні. Кожна група отримує завдання: пригадати і записати найважливіші правила (1 група – Режим, 2 група – Гігієна, 3 група – Харчування, 4 група - Фізичні вправи, 5 – група – Загартовування). Потім кожна група називає записані правила. Вчитель пропонує кожному учневі подумати, чи стали ці правила звичкою. Якщо так, то вибрати червоний кружечок, якщо ні – чорний, і наклеїти на відповідне дерево. По закінченні оцінити вигляд всіх п’яти дерев і зробити висновок. Самоаналіз (провести тестування на дотримання вивчених правил) Виконати завдання в зошиті на с. 30. Проаналізувати результати. Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)
3.1. Серед людей (соціальна складова здоров'я)
ПРАВА ДИТИНИ Мета Систематизувати знання учнів про права та обов’язки дитини; формувати життєві навички, пов’язані з умінням жити в колективі; виховувати культуру поведінки, почуття відповідальності. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|