Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ ЗДОРОВЕ ТІЛО

Мета

Узагальнити, закріпити знання дітей про те, що допоможе бути здоровим, сприяти формуванню у дітей корисних звичок.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • дати відповіді на поставлені питання до розділу (див. пункт Стартові завдання);
  • назвати свої корисні звички, які виробили на основі отриманих знань;
  • проводити самоаналіз.

Обладнання і матеріали

  • 5 аркушів А-4;
  • 5 малюнків дерев;
  • червоні і чорні кружечки за кількістю учнів.
  • Робочий зошит (с.30).

Що підготувати заздалегідь

· Переглянути всі правила, вивчені у розділі.

Орієнтовний план уроку

Стартові завдання 10 хв.
Робота в групах 12 хв.
Самоаналіз 8 хв.
Підсумкове завдання 5 хв.

Стартові завдання (повторити вивчений матеріал)

1. Назвати тему і завдання уроку

2. Прочитати матеріал у підручнику на с. 54. Дати відповіді на питання.

- Щоб з вами не сталося так, як з Оленкою, треба виховувати у собі корисні звички.

3. Пригадати вивчений матеріал. Для цього вчитель задає питання, і після кожної відповіді прикріплює на дошці дерево.

- Для чого потрібен режим дня?

- Чому необхідно дотримуватися гігієни?

- Чим важливе для людини правильне харчування?

- Чому необхідно займатися фізичними вправами?

- Яке значення має загартовування?

В результаті на дошці закріплюється 5 дерев – Режим, Гігієна, Харчування, Фізичні вправи, Загартовування.

 

Робота в групах (повторити вивчені правила)

Об’єднати дітей у 5 груп. Кожній роздати аркуш паперу і кольорові кульки червоні і чорні. Кожна група отримує завдання: пригадати і записати найважливіші правила (1 група – Режим, 2 група – Гігієна, 3 група – Харчування, 4 група - Фізичні вправи, 5 – група – Загартовування).

Потім кожна група називає записані правила. Вчитель пропонує кожному учневі подумати, чи стали ці правила звичкою. Якщо так, то вибрати червоний кружечок, якщо ні – чорний, і наклеїти на відповідне дерево.

По закінченні оцінити вигляд всіх п’яти дерев і зробити висновок.

Самоаналіз (провести тестування на дотримання вивчених правил)

Виконати завдання в зошиті на с. 30. Проаналізувати результати.

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

  1. Який висновок ви зробите, якщо на якомусь з дерев ваш кружечок чорний?
  2. Пограйте в гру «Ти молодець!» . Діти називають корисні звички, які вже виробили у собі, а всі інші їм відповідають: «Ти молодець!»

 

 


 

3.1. Серед людей

(соціальна складова здоров'я)

 

ПРАВА ДИТИНИ

Мета

Систематизувати знання учнів про права та обов’язки дитини; формувати життєві навички, пов’язані з умінням жити в колективі; виховувати культуру поведінки, почуття відповідальності.


Читайте також:

  1. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  2. Варіанти завдань для виконання розділу 2
  3. Вибір теми правового розділу
  4. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району
  5. Вимоги до структури розділу «Туристична галузь, туристичне підприємство, туристичні послуги»
  6. Висновки до другого розділу
  7. Відповідно до розділу 5 Тимчасового регламенту Кабінету Мі­ністрів України концепція повинна мати шість розділів.
  8. Діагностична модель розділу річного плану. Педагогічний аналіз за минулий рік визначення недоліків та їх ґрунтування
  9. Дії підрозділу під час виконання маршу
  10. До розділу «Гімнастика»
  11. До розділу «Плавання»
  12. ЗАВДАННЯ 16. Проаналізуйте 2-3 складені Вашими однокурсниками анотації на матеріалі одного з текстів цього розділу. Виберіть найкращу. Обґрунтуйте свій вибір.




Переглядів: 448

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформацію для вчителя див. на с. 141. | Результати навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.