Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інформацію для вчителя див. на с. 141.

Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)

1. Пригадати, як фізичні вправи впливають на здоров’я.

2. Назвати тему і завдання уроку.

- У нас з вами є два помічники, які можуть допомогти загартовуватися. Тільки треба знати, як з ними поводитись. Про це ми сьогодні і поговоримо.

Вивісити на дошці три таблички:

 

           
 
СОНЦЕ
 
ПОІВТРЯ
 
ВОДА


Інформаційне повідомлення (довести необхідність загартовування)

Прочитати вірш на с. 52 підручника. Дати відповіді на запитання:

- Як хлопчик намагався захиститися від застуди? (Вдягав теплий одяг і вмивався теплою водою).

- Чому хвороби оминають сусідських дітей? (Бо вони купаються, ходять босоніж, вдягаються відповідно до погоди – тобто загартовуються).

- Чому хлопчик часто хворіє? (Бо замість того, щоб утеплюватися, треба загартовувати свій організм).

Тільки це треба робити правильно, щоб не нашкодити собі. І сьогодні ми з’ясуємо, як саме.

Виконати завдання в зошиті на с. 28 – з’ясувати процедури загартовування.

 

Проблемна ситуація(з’ясувати роль загартування)

- Чим, на вашу думку, загартовування може допомогти вашому здоров’ю? (Відповіді дітей).

- Щоб це з’ясувати, давайте поміркуємо. Доповніть речення:

- Якщо людина хоче мати міцні м’язи, вона тренує… (м’язи).

- Якщо людина хоче мати добру пам’ять, вона тренує… (пам’ять).

- Якщо людина хоче мати міцну волю, вона тренує… (волю).

- Якщо людина хоче мати міцне здоров’я, вона тренує… (імунітет).

- Як саме? Прочитайте текст на с. 50. Назвіть процедури, які загартовують ваш організм.

· Перебування на свіжому повітрі,

· сонячні ванни,

· обтирання,

· обливання,

· контрастний душ,

· купання у водоймах,

· ходіння босоніж

Робота в групах (ознайомити з правилами приймання повітряних ванн)

Прочитати повідомлення в підручнику на с. 51. Наголосити, що розпочинати загартовування слід поступово.

- Чому не можна у холодну пору без підготовки одразу спати з відкритим вікном? (Є ризик застудитися).

Об’єднати дітей у групи по 4 учні. Роздати картки зі словами «ВЕСНА, ЗИМА, ЛІТО, ОСІНЬ». Вчитель читає питання, діти обговорюють і піднімають картку.

- За якої пори є ризик переохолодження? (Осінь, зима).

- За якої пори є ризик обмороження? (Зима). Як його уникнути?

- За якої пори є ризик перегрівання? (Весна, літо).

- За якої пори є ризик сонячних опіків? (Літо). Як їх уникнути?

Виконати завдання в зошиті на с. 29.

 

Практична робота ( вчити підбирати одяг відповідно до погоди )

Принести з дому ляльки та одяг. Виконати завдання, запропоноване у підручнику на с. 51.

 

Пантоміма (обговорити водні процедури)

Стати в коло. Пояснити дітям, що таке водні процедури (у підручнику с. 53). Запропонувати дітям показати свою улюблену процедуру пантомімою. Решта мають вгадати її.

Прочитати правила загартовування на с. 53 підручника.

 

Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)

  1. Чому слід загартовуватися?
  2. Пригадайте, хто є нашими помічниками в цьому?
  3. Підійдіть почергово до кожної таблички і розкажіть, чим саме вам допомагає сонце, повітря, вода.

 

 



Читайте також:

  1. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  2. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  3. Використання здоров'язберігаючих технологій в діяльності вчителя
  4. Вимоги до вчителя іноземної мови.
  5. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  6. Відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої передбачено законом, надавати недостовірну чи не в повному обсязі інформацію.
  7. ВІДОМОСТІ ПРО ІНФОРМАЦІЮ, КІЛЬКІСНА МІРА ЇЇ. ВИДИ ПОВІДОМЛЕНЬ
  8. Вступне слово вчителя
  9. Вступне слово вчителя .
  10. Вступне слово вчителя.
  11. Вступне слово вчителя.
  12. Вступне слово вчителя.




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАВИЛА ЗАГАРТОВУВАННЯ | УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ ЗДОРОВЕ ТІЛО

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.