МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інформація для вчителя на с. 144.Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати правила переходу дороги. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Прочитати повідомлення в підручнику на с. 96. Розглянути малюнки, назвати будиночок кожної тварини. (У собаки – буда, у коня – стайня, у курки – курник, у кролика – клітка, у поросят – хлів, у котика – кошик). 4. Виконати завдання в зошиті на с. 50. Робота в парах (вчити складати розповідь про свою тваринку) Об’єднати дітей у пари. Діти один одному розказують про свою улюблену домашню тваринку. Для допомогти використати питання в підручнику на с. 96.
Колективна робота(створення плаката «Наші улюбленці») Вивісити на дошці ватман з написаною назвою «Наші улюбленці». Запропонувати дітям наклеїти фото своїх домашніх тварин. По черзі назвати тваринку і її кличку.
Інформаційне повідомлення (з’ясувати, як доглядають за тваринами) Прочитати повідомлення в підручнику на с. 97. Розглянути малюнки і з’ясувати, якого догляду потребують песик (годувати, вигулювати, робити щеплення, розчісувати і т.д.), котик (годувати, робити щеплення, мити і т.д.), кури (годувати, прибирати в курнику і т.д.), поросята (робити щеплення, годувати, класти підстилку і т.д.). Запропонувати дітям пограти в гру, вміщену в підручнику на с. 97. - Піднесіть до очей свої долоньки. Пригадайте, що з’являється на них, коли ви гладите тварину? (Мікроби). - А як же знищити цю небезпечну для здоров’я армію? (Треба помити руки з милом). Висновок: після спілкування з тваринами завжди треба мити руки. Руханка ( виконати напрямок рухливі вправи) Вчитель читає по рядку віршика, діти виконують пантоміму тільки тоді, коли мова йду про домашніх тварин. У мами-тигриці є …(тигренята). У мами-індички є …(індичата). У мама–корови є …(телята). У мами-кобили є …(лошата). У мами-орлиці є …(орлята). У мами-кролиці є …(кроленята). У мами і тата, звісно, є я. Щаслива і дружна наша сім’я. Практична робота (відпрацювати правила поведінки з чужими тваринами) Прочитати текст у підручнику на с. 98. Акцентувати увагу на те, що дуже небезпечно контактувати з тваринами на вулиці – вони можуть бути хворими на страшну хворобу – сказ. Викликати по два учні, задавати їм ситуацію. Вони мають називати свої дії. Наприклад: На тебе гавкає собака і не дає пройти. - Нахиляюсь до землі, ніби беру камінь. - Не біжу від нього. - Не повертаюсь до нього спиною. - Беру з землі палицю. Ти побачив у дворі маленьке кошеня. - Я його погодую. - Не буду його брати в руки. - Не ображатиму його. Запропонуйте дітям пригадати випадки, коли були неприємності з котом чи собакою. Обговоріть, як їх можна було уникнути. Робота в групах (вчити правила поведінки з тваринами) Прочитати вірш в підручнику на с. 99. - Чому собака може зашкодити людині? (Бо собака не знає того, що він наш друг. Його завдання – охороняти дім). Об’єднати дітей у п’ять груп. Кожна група отримує корисну пораду зі с. 99 підручника. Діти обговорюють і пояснюють цю пораду. Виконати завдання в зошиті на с. 51.
Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Запитати у дітей, як слід поводитися, якщо зайшли до когось в гості, а там є тварина? 2. Вивісити на дошці малюнок котика з кошиком. В кошику – клубочки. Запропонувати дітям назвати якомога більше корисних порад: виймає учень з кошика клубок і називає пораду.
Читайте також:
|
||||||||
|