Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунки показників розгону автомобіля

Прискорення, які автомобіль може розвивати при розгоні, - важлива характеристика його тягово-швидкісних якостей. Чим вони більші, тем менший час потрібен для досягнення автомобілем можливої або припустимої в даних умовах максимальної швидкості руху й, отже, тим більшою буде середня швидкість його руху, що визначає транспортну продуктивність автомобіля.

Для оцінки динаміки розгону автомобіля найбільше часто використовують наступні залежності:

- прискорення від швидкості руху автомобіля по передачах;

va = f (t) - швидкості руху автомобіля при розгоні від часу;

va = f (S) - швидкості руху автомобіля при розгоні від пройденого шляху.

Графіки цих залежностей прийнято називати відповідно графіками прискорень, часу й шляху розгону автомобіля. Графік прискорень - основний, по ньому будують два інших.

Використовуючи графіки прискорень, будують графіки шляху й часу розгону автомобіля.

Для невеликих інтервалів швидкостей ( ) рух автомобіля можливо вважати рівноприскореним при середньому прискоренні jicp, обумовленому як середнє арифметичне величин jі-1 і jі. Виходячи із цього припущення, час tі для розгону автомобіля від швидкості va-1 до швидкості va визначається за законом рівноприскореного руху:

Сумарний час розгону автомобіля від швидкості va = 0 до vamax.

Час розгону автомобіля з місця до деякого проміжного значення швидкості va визначається виразом:

Величини tvai і vai є відповідно абсцисою й ординатою i-й точки при побудові графіка часу розгону автомобіля.

Величина шляху Si, на якому відбувається збільшення швидкості руху автомобіля від va-1 до швидкості v, на підставі прийнятого припущення визначається виразом

або

Шлях розгону автомобіля з місця до швидкості va

Величини Svai і v - відповідно абсциса й ордината i-й точки при побудові графіка шляхи розгону автомобіля.

Сумарний шлях розгону автомобіля з місця до максимальної швидкості va max:

 


Читайте також:

  1. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  2. Аварія автомобіля
  3. АКТУАРНІ РОЗРАХУНКИ
  4. Актуарні розрахунки
  5. Акцизний податок, розрахунки, методи нарахування та обрахування
  6. Алгоритм розрахунку основних фінансових показників (коефіцієнтів)
  7. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  8. Аналіз динаміки узагальнюючих показників і факторів
  9. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  10. Аналіз макроекономічних показників
  11. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємств будіндустрії
  12. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова динамічного паспорту автомобіля | Побудова графіка шляху й часу розгону автомобіля

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.