МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМАТИКА КУРСОВИХ ПРОЕКТІВМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ З ПРЕДМЕТУ «ТЕХНОЛОГІЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ТРИКОТАЖНОГО ВИРОБНИЦТВА»,
З СПЕЦІАЛЬНОСТІ 5.05160103 « ВИРОБНИЦТВО ТА ДИЗАЙН ТКАНИН І ТРИКОТАЖУ» СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ « ТРИКОТАЖНЕ ВИРОБНИЦТВО»
Розробила Викладач вищої категорії Шмельова З.І
Розглянуто і схвалено на засіданні циклової комісії прядильно-ткацьких та трикотажних дисциплін Протокол № ___ від _______ Голова комісії ____________ К. Верба
ХАРКІВ 2012 РІК Курсовий проект зі спеціальності 5.05160103 «Технологія та дизайн тканин і трикотажу» спеціалізації «Трикотажне виробництво» виконується з метою подальшого поглиблення, закріплення, узагальнення знань, їх деталізації, конкретизації і систематизації, удосконалення практичних навичок з проектування виробництва. Курсове проектування здійснюється в першу чергу за матеріалом предметів: - «Технологія та обладнання трикотажного виробництва», - «Основи проектування трикотажних переплетень та виробів», - «Проектування виробництва за завданням промисловості», - «Матеріалознавство». Частково використовується матеріал предметів: - «Прикладна інформатика», - « Ремонт, наладка обладнання» - «Охорона праці» та інших. Розробка курсового проекту базується переважно на досвіді, конкретних даних та показниках підприємств. Студенти повинні використовувати діючу нормативно-технічну документацію: стандарти, технічні умови, заправні, технологічні карти, державні класифікатори тощо; нові досягнення науки і техніки; комп'ютерні програми для розрахунку параметрів трикотажу і проектування переплетень. Робота над курсовим проектом повинна мати з значній мірі творчий, самостійний характер. Дані методичні вказівки визначають можливу тематику курсових проектів, їх зміст, оформлення, містять рекомендації стосовно виконання окремих розділів та підрозділів. ТЕМАТИКА КУРСОВИХ ПРОЕКТІВ Теми курсових проектів повинні бути наближеними до складу та змісту діяльності молодших спеціалістів по вирішенню професійних завдань. Склад та зміст професійної діяльності випускників технікуму викладені у кваліфікаційній характеристиці, яка є складовою частиною освітньо-професійної програми підготовки молодшим спеціалістів за спеціальністю 5.05160103 «Технологія та дизайн тканин і трикотажу». Завдання на курсове проектування можуть бути такими: 1. Розрахувати технологічні параметри трикотажного полотна (купонів, виробів) для виготовлення у в'язальному цеху, де встановлено _________ одиниць основного обладнання (вказується вид полотна або виробів, обладнання тощо). 2. Розробити проект в'язального цеху на випуск трикотажного полотна (купонів. виробів) (вказується вид полотна або виробів. обладнання: кількість трикотажно-в'язальних машин або випуск продукції в зміну тощо). 3. Спроектувати заправні дані для виготовлення трикотажного полотна (купонів, виробів) у в’язальному цеху, де встановлено __________ одиниць трикотажна в'язальних машин (вказується вид полотна або виробів, вид машини тощо). 4. Оновити асортимент трикотажних полотен (купонів, виробів) для виготовлення у в’язальному цеху, де встановлено _________ одиниць трикотажно-в'язальних машин (вказується вид полотна або виробів, вид машин тощо). 5. Розробити технологічний процес виготовлення трикотажного полотна (купонів, виробів) (вказується вид полотна або виробів, основного трикотажно-в'язального обладнання, його кількість або випуск продукції в зміну тощо). Вищеназвані завдання можуть мати різний рівень конкретизації: в них можуть детально вказуватися вид переплетення, сировини, тип, марки машин, або можуть бути визначені тільки типи обладнання, вид полотна та виробу для розширення можливостей самостійного вибору студентами технологічних та інших рішень. Тематика курсових проектів може урізноманітнюватися - у порівнянні з вищенаведеною за рішенням циклової комісії та адміністрації технікуму. Крім основного завдання на курсове проектування студенти отримують додаткове спеціальне завдання. Це завдання пов'язане з фаховою підготовкою і полягає або у поглибленому вивченні, аналізі окремих питань, або у виконанні практичних завдань тощо. Завдання на курсове проектування визначається і повідомляється студентам до початку технологічної практики. Воно вміщується на окремому аркуші або бланку, де вказується прізвище, ім'я та по батькові студента, спеціальність, група, основне та додаткове завдання, перелік основних питань, які потрібно розробити в проекті, дату видачі завдання та термін закінчення проекту. Аркуш завдання підписує викладач, завідуючий відділенням, голова циклової комісії. Згідно із завданням студенти розробляють проекти, теми яких відповідно формулюються: 1. Розрахунок технологічних параметрів трикотажного полотна (виробів) ___________. 2. Проект в'язального цеху на випуск ______________. 3. Проектування заправних даних для виготовлення ______________. 4. Оновлення асортименту трикотажних полотен (виробів) _____________. 5. Розробка технологічного процесу виготовлення ________________. Формулювання завдань та тем можуть мати інші редакції.
Читайте також:
|
||||||||
|