Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація виконання ремонтних робіт

Виконання ремонтних робіт може бути організоване у трьох формах:

1) централізована;

При централізованій формі ремонт всіх видів, а іноді і міжремонтне обслуговування здійснюється силами ремонтно-механічного цеху (РМЦ) заводу.

Використовується дана система на невеликих заводах одиничного і дрібносерійного виробництва із загальною кількістю обладнання, що відповідає 2500-3000 ремонтних одиниць при наявності цехів, кожен із яких має обладнання в кількості не більше 500 ремонтних одиниць.

2) децентралізована;

При децентралізованій формі всі ремонти (включаючи міжремонтне обслуговування) здійснюються силами цехової цемонтної бази (ЦРБ) під керівництвом механіка цеху. ЦРБ при цій системі виготовляє змінні і запасні деталі, відновлює деталі. Децентралізовану систему доцільно використовувати на заводах крупносерійного і масового виробництва з кількістю обладнання в кожному цеху більше 800 рем. одиниць.

 

3) змішана.

Змішана форма організації робіт характеризується тим, що найбільш трудоємні роботи (капітальний ремонт, модернізація обладнання, виготовлення запасних частин і відновлення зношених деталей) здійснюються в РМЦ, а технічне обслуговування і позапланові ремонти - силами ЦРБ, комплексними бригадами слюсарів, закріпленими за окремими дільницями.

Раціональна організація ремонтних робіт веде до скорочення простоїв обладнання в ремонті, що веде до збільшення обсягу виробництва (або до зменшення кількості обладнання), підвищення коефіцієнту використання обладнання.

Шляхи скорочення простою обладнання в ремонті:

1) скорочення трудомісткості ремонту в результаті впровадження прогресивної технології і форм організації робіт, комплексної механізації і автоматизації процесів;

2) зниження ремонтної складності обладнання при його модернізації;

3) комплектна матеріальна підготовка ремонтних робіт;

4) розширення фронту робіт кожного об’єкту і збільшення змінностів результаті виконання робіт з наскрізними бригадами;

5) спеціалізацією робочих місць;

6) організація виконання ремонтів в неробочі дні підприємства;

7) впровадження вузлового і послідовно-вузлового способів ремонтів.

Способи ремонту:

1) Вузловим називається спосіб ремонту, при якому окремі вузли замінюються запасними (оборотними), раніше відремонтованими або новими.

Використання вузлового способу ремонту забезпечує можливість виконання великої частини ремонтних робіт до виводу обладнання в ремонт. При цьому створюються передумови концентрації ремонтних робіт і можливість їх виконання в спеціалізованому виробництві, що веде до скорочення ремонтного циклу. Але скорочення часу простою обладнаня в ремонті можна досягнути, якщо тривалість ремонту окремих вузлів більша, ніж ремонт деталі найбільшої ремонтоскладності.

Впровадження цього методу потребує економічного обгрунтування, так як створення оборотного парку вузлів пов’язане з додатковими суттєвими витратами у виробництві.

В загальному випадку використання такого методу буває доцільним при ремонті одномодельного обладнання, яке є на підприємстві у великій кількості, а також обладнання, вихід із ладу якого може порушити ритмічну роботу підприємства, знизити випуск продукції.

2) Послідовно-вузловий - це такий спосіб, при якому вузли, які потребують ремонту, ремонтуються не одночасно, а послідовно в перервах роботи верстату.

Цей спосіб використовується для ремонту обладнання, що має конструктивно відокремлені вузли, які можна відремонтувати і випробувати окремо (агрегатні верстати, автомати і інші).

Вдосконалення організації ремонту йде в двох нарямках:

1) покращення роботи ремонтних служб підприємства;

2) розвиток спеціалізованих ремонтних підприємств.

Прогресивним є створення ремонтних баз на підприємствах-виробниках обладнання.

При такій організації підприємства-виробники більше зацікавлені у вдосконаленні конструкцій виробів, підвищенні їх ремонтопридатності і зносостійкості окремих частин, вузлів машин. При цьому, найпрогресивніші технологічні процеси можуть бути перенесені на ремонтні підприємства.

Важливим завдданням залишається досягнення такого стану, коли всі підприємства, що експлуатують обладнання, будуть забезпечені запасними деталями і вузлами машин, виготовлених на верстатобудівних підприємствах або на підприємствах або на підприємствах детальної спеціалізації.

Необхідно також організувати ремонт і відновлення зношених деталей. При відновленні і ремонті деталей витрати, в більшості випадків, менші, ніж при виготовленні нових деталей, крім того, досягається значана економія матеріалів.

Під час капітального ремонту можна здійснювати модернізацію обладнання.

Метою модернізації може бути:

1) підвищення рівня механізації і автоматизації робіт, що виконуються на обладнанні, підвищення продуктивності і полегшення праці робітників;

2) розширення технологічних можливостей агрегату, підвищення терміну служби, точності, потужності, швидкості і режимів обробки;

3) покращення умов праці і дотримання вимог технічної безпеки;

4) спеціалізація агрегату для виконання певних операцій або виробництва конкретної продукції;

5) зниження витрат на експлуатацію і підвищення терміну служби агрегату.

 


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. III. Виконання бюджету
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  12. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи




Переглядів: 1350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічна і матеріальна підготовка системи ППР | Організація технічного обслуговування обладнання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.