МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Публічний виступ1. Якщо ви прагнете привернути увагу аудиторії: а) активізуйте увагу слухачів, змусьте їх відволіктися від повсякденності; б) зацікавте слухачів, переконайте з перших слів, що ваша промова буде свіжою, яскравою, образною; в) слухачі повинні заохочено слухати вас. Дайте їм зрозуміти, що факти, які ви збираєтеся розкрити, зрозумілі й цікаві; г) не піддавайтесь ілюзіям, що аудиторії добре відома головна думка вашого виступу, тому детально й аргументовано розкрийте її; ґ) не зловживайте під час розкриття своїх думок запитальними формами, оскільки це може ввести в оману слухачів; д) не плутайте основну думку з доказами та ілюстраціями, наголошуйте її інтонацією; є) якщо у вас виник сумнів, зробіть паузу, поясніть детально основну думку і лише потім продовжуйте далі. 2. Якщо ви прагнете завоювати довіру слухачів: а) слова вимовляйте чітко, переконливо, не змінюючи їх частоти; б) у мові й поведінці все повинно бути чітким і визначеним: слова, постава, жести; в) зацікавте аудиторію описами, порівняннями, зіставленнями, протиставленнями; г) аудиторія завжди охоче сприйме цікаву інформацію. Запропонуйте факти, комічні історії, цифри, пожартуйте. Структуруйте матеріал на прості і зрозумілі елементи, щоб слухачам було легше їх запам'ятати; ґ) усім своїм виглядом демонструйте, що раді всіх бачити. Запевніть, що сказане буде корисним слухачам, їх чекає приємне й раціональне проведення часу.
Отже, організаторам презентації треба докласти максимум зусиль, щоб зацікавити присутніх, якомога тісніше об'єднати їх і обов'язково встановити з аудиторією діалог. Тоді можна розраховувати на позитивне ставлення присутніх до предмета презентації, а відповідно — на подальше спілкування. Контрольні запитання 1. Які види ділових контактів Ви знаєте? 2. Які існують правила організації і проведення переговорів? 3. Які існують правила організації і проведення ділової бесіди? 4. Які існують правила організації і проведення співбесіди при прийомі на роботу? 5. Які Ви знаєте правила ділових телефонних розмов? 6. Які існують правила організації і проведення наради? 7. Які Ви знаєте види прийомів?
Література: 4, 8, 10, 15, 16, 19
Тема 7. Імідж ділової людини
План 7.1. Поняття «іміджу» та його значення для ділового спілкування 7.2. Зовнішній вигляд ділової людини 7.3. Візитні картки, правила їх оформлення та вручення 7.4. Формування першого враження
Читайте також:
|
||||||||
|