Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття «іміджу» та його значення для ділового спілкування

 

Імідж – це уявлення про людину, яке складається на основі її зовнішності, звичок, манери говорити, менталітету, вчинків і т. ін., свідомо створюєме людиною, засобами масової інформації і т. ін.

Позитивний імідж – це привабливий зовнішній вигляд, грамотна мова, достойні манери, спокійна реакція на похвалу і критику.

Імідж організації – це фактор довіри клієнтів до неї і її товару, фактор зростання числа продаж, кредитів, відповідно, фактор процвітання чи занепаду організації, благополуччя її співробітників, зайнятості її працівників. При цьому імідж – явище динамічне, і, як і враження про людину, може змінюватись під впливом обставин, нової інформації, у результаті тривалого спілкування.

Імідж організації залежить не тільки від продукції, яку вона випускає, але й від наявності у неї і демонстрування нею соціальної відповідальності, тих форм діяльності, які суспільство розцінює як позитивні, такі що відповідають суспільним інтересам і турботам. Імідж створюється тривалими і цілеспрямованими зусиллями у сфері «паблік рілейшнз» - зв’язки з громадськістю (систематична плануєма діяльність, спрямована на формування потрібної суспільної думки), у сфері реклами, у галузі відносин з клієнтами, у галузі етики поведінки, формуванні та підтримці репутації.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Поняття соціального процесу.
  7. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  8. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  9. Iсторичне значення революції.
  10. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  11. Ocнoвнi визначення здоров'я
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Публічний виступ | Зовнішній вигляд ділової людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.