Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 1. ПРЕДМЕТ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

з дисципліни

 

“ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ”

 

Заочної форми навчання

 

 

  ЗМІСТ стор
  Вступ ...................................................................................................
1. Предмет економічної теорії ...........................................................
2. Економічна система. Власність та її еволюція ............................
Форми суспільного господарства. Товарне виробництво .............
4. Еволюція товарної організації суспільного виробництва .............
5. Форми регулювання товарного виробництва. Ринок ....................
6. Фактори товарного виробництва та розподіл результатів виробництва ..........................................................................................
7. Підприємництво і підприємство. Витрати виробництва та доходи ..................................................................................................
8. Національна економіка та її функціонування ................................
9. Сучасне світове господарство .........................................................
  Література .........................................................................................

ВСТУП

Якість спеціаліста в сучасних умовах визначається тим, наскільки досконало володіє він своїм фахом, має широку наукову та практичну підготовку, глибоко знає економічну теорію. Спеціалісти такої якості – це, насамперед, підприємливі люди. Їх риси – ініціативність, вміння самостійно приймати економічно правильні рішення та відповідати за них.

Особливе значення для формування цих якостей має економічна теорія – надзвичайно серйозна, важлива і складна область знань.

Аналіз труднощів, з якими зустрічаються студенти в процесі вивчення цієї науки, показує, що вони часто породжуються недостатньою увагою до вивчення термінології науки. Студенти іноді навіть виявляють подив і заперечення, коли після тривалої роботи з підручником, конспектом, першоджерелом вони стикаються зі значними труднощами в запам’ятовуванні та переказі вивченого матеріалу. В цьому випадку простежується аналогія з вивченням іноземної мови. Доки не вивчені слова-терміни цієї мови, читання і розуміння іншомовного тексту або утруднене, або неможливе.

Таке явище спостерігається в кожній науці, в тому числі і в економічній теорії. Тому, якщо в процесі роботи над вивченням курсу Вам зустрічаються незнайомі слова, поняття, визначення, рекомендуємо ознайомитись з їх значенням. Це шлях для повноцінного засвоєння, запам’ятовування, розуміння навчального матеріалу.

Для глибокого творчого вивчення економічної теорії необхідно, перш за все, усвідомлення сутності економічних категорій. Кожна економічна категорія – це логічне поняття, яке абстраговано характеризує суть певного економічного явища. Це – теоретичний вираз, абстракція суспільних відносин виробництва. Економічні категорії є основою для відображення стійких причинно-наслідкових зв’язків і залежностей, що складають зміст об’єктивних економічних законів.

Мета цього посібника – допомогти студентам оволодіти основними економічними категоріями і законами економічної теорії, зрозуміти зв’язки між економічними процесами та явищами, які мають місце в нашій і зарубіжній практиці, створити основу для вивчення конкретних економічних дисциплін. Тільки систематична робота над курсом може бути запорукою успіху.

 

 

ТЕМА 1. ПРЕДМЕТ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ


Читайте також:

  1. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  4. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  5. А є А, тобто усякий предмет є те, що він є.
  6. Абетково-предметний покажчик
  7. АГД як галузь економічної науки
  8. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  9. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  10. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  11. Алфавітно-предметний покажчик
  12. Алфавітно-предметний покажчик




Переглядів: 315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Предмет економічної теорії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.072 сек.