Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір оптимального маршруту

Враховуючи те, що круїз е круговим, в якості методу оптимізації обираємо методи рішення «задачі комівояжера».

Постановка завдання задачі комівояжера полягає в наступному: мається n портів, відстані між ними (табл. 1.3) задані у вигляді матриці C = (cij), де i.j = (1…n). В таблиці 1.3 кожному порту призначено номер від одиниці до n.

Кожне значення cij є відстанями між вихідним портом i та портом заходу j, тому їх величини не можуть мати від’ємного значення, тому cij 0, .

В загальному випадку cij cji ( на приклад коли cji є вартість проїзду з міста j в місто i, яке не дорівнює переїзду з міста i в місто j ). Така задача вважається несиметричною. Враховуючи особливості роботи морського транспорту та географічне розташування портів круїзу, наша задача має симетричний характер, тобто cij = cji.

Треба знайти найкоротший замкнутий маршрут, який проходить через кожен порт тільки один раз з поверненням в перший базовий порт і який мінімізує сумарну пройдену відстань.

Математична постанова завдання може бути представлена в наступному вигляді:

; (1.24)

 

(1.25)

 

(1.26)

 

Xij (1.27)

 

У РГЗ цю задачу варто вирішувати за допомогою засобу «Пошук рішення» програми електронних таблиць Microsoft EXCEL.

Інструкція для роботи із засобом «Пошук рішення» програми електронних таблиць Microsoft EXCEL наведена в додатку

Результати рішення задачі представляються у вигляді схеми.

У додатку А РГЗ необхідно представити відповідний «Звіт про результати» рішення задачі комівояжера.

 



Читайте також:

  1. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  2. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  3. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  4. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  5. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  6. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  7. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  8. Алгоритм знаходження оптимального плану
  9. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  10. АНАЛИЗ ЧУВСТВИТЕЛЬНОСТИ ОПТИМАЛЬНОГО РЕШЕНИЯ ОДНОИНДЕКСНЫХ ЗАДАЧ ЛП
  11. Аудиторська вибірка
  12. Багато вибіркові




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіл площі житлового блоку | Розділ 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.