МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика складання задач на основі фабули рішення ЄСПЛА) Описова частина: Кожна задача оформлюється на листі формату А4. У правому верхньому куті листа зазначаються: - факультет; - група; - прізвище, ім’я, по батькові; З нового рядка у центрі сторінки пишеться слово “Задача”. З нового рядка подається фабула, яка має містити описання життєвої ситуації, сутністю якої є конфлікт інтересів громадян(ина) та держави (в особі її органів), пов’язаний з порушенням його(їх) прав чи свобод, що перелічені у Конвенції про захист прав людини та основних свобод і мають бути забезпечені кожній людині договірною державою після ратифікації Конвенції. З нового рядка наводиться сутність завдання – запитання, відповідь на яке слід знайти, що і буде розв’язком ситуативної задачі (казусу). Б) Зразок оформлення задачі факультет: юридичний; група: ПСФ 51; ПІБ: Іванов П.В. Задача Громадянин України Щукін О.Д., 1940 року народження, після звільнення з державного підприємства “Південелектромаш” тривалий час не міг отримати від колишнього роботодавця належні йому виплати – заборгованість з заробітної плати та компенсації. У 2001 році заявник звернувся до Новокаховського міського суду з позовом проти його колишнього роботодавця – про стягнення заборгованості з заробітної плати. 17 грудня 2001 року суд присудив заявнику 10 282 грн. заробітної плати та компенсації. Після отримання судового рішення позивач звернувся до Державної виконавчої служби, де у його справі було відкрито виконавче провадження. Проте 26 червня 2002 року відділ державної виконавчої служби Новокаховського міського управління юстиції повернув заявнику виконавчий лист з огляду на відсутність коштів, які могли бути стягнуті, та заборону суду накладати арешти на рахунки боржника. Зневірившись в дієвості національної системи судочинства, гр. Щукін О.Д. подав заяву до Європейського Суду з прав людини відповідно до статті 34 Конвенції про захист прав людини і основних свобод. Заявник скаржився на неспроможність державних органів вчасно виконати рішення Новокаховського міського суду від 17 грудня 2001 року. Він посилався на пункт 1 статті 6 та статтю 13 Конвенції. Заявник стверджував, щовнаслідок невиконання постановленого судом рішення він зазнав матеріальної та моральної шкоди і вимагав сатисфакції: відшкодування матеріальної, моральної шкоди тавитрат на провадження в Суді. Яким може бути рішення Європейського Суду з прав людини у цій справі? Відповідь обґрунтуйте.
ПЛАН-ГРАФІК ВИКОНАННЯ СТУДЕНТАМИ Читайте також:
|
||||||||
|