Система безрозбірного ремонту кульових з'єднань була розроблена для відновлення передньої підвіски і рульового управління всіх типів транспортних засобів, щоб підтримувати їх в працездатному і легко керованому стані. Дана технологія дозволяє механіку відновити майже всю рульову тягу, наконечники, кульові опори і т.д., що входять в систему рульового управління і може використовуватися майже у всіх ремонтних майстернях для відновлення не повністю зношених вузлів.
У вузол запресовувають спеціальний полімер, який поставляється у вигляді готових стержнів і склад якого розроблений так, що він витримує високий тиск (1300 кг/.см2 ), близько 130 Мпа Цей матеріал призначений для поглинання динамічної дії і тертя, мастило на нього не впливає, і він гарантує пробіг до 100 000 км.
Розплавлений полімер подається у вузол через змащувальний отвір (якщо його немає, то отвір свердлиться і нарізаєтся різьба для перехідника) під високим тиском (100 атм. ) за допомогою спеціального пристосування. Після запресування полімер стає ідеальною втулкою (вкладишем), здібною до високого стиснення, відповідає властивостями мастила, а також що поглинає тертя, полімер займає той простір, де зазвичай і відбувається зношування, утворююче люфт (внутрішній) зазор, а запресований полімер повністю підтримує кульові наконечники усередині кульової опори (усередині вузла) і може займати майже половину об'єму по діаметру. На одному і тому ж вузлі можна проводити ремонт неодноразово.