Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОДАТОК Б

Таблиця Б.1 Режими вібронакатування, за допомогою яких можна одержати види частково-регулярних мікрорельєфів і повністю регулярний мікрорельєф (ПРМР), які показані на рис. 2.

 

Режими вібронакатування Види мікрорельєфу
Пд.=20хв-1; Пп.х.=1400хв-1; λ=1,1мм; Sn=1мм/об; Rв=1,5 мм; Р=160Н а – не торкаючи канавки (ЧРМ)
Пд.=20хв-1; Пп.х.=1400хв-1; λ=1,1мм; Sn=1мм/об; Rв=1,5 мм; Р=220Н б – торкаючи канавки (ЧРМ)
Пд.=20хв-1; Пп.х.=1400хв-1; λ=1,1мм; Sn=0,5мм/об; Rв=2 мм; Р=160Н в- пересічні канавки (ЧРМ)
Пд.=25хв-1; Пп.х.=1400хв-1; λ=1,1мм; Sn=0,2мм/об; Rв=2,5 мм; Р=160Н г – зливаючи канавки (ПРМР)

 


Читайте також:

  1. Додаток
  2. ДОДАТОК
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. ДОДАТОК
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. ДОдаток
  11. Додаток
  12. Додаток




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОДАТОК А | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.