МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II Make up a plan of the text. Give the main idea of each paragraph in one sentenceIII Render the text in brief in a written form Comprehensive Skills
I Mind the following words and word-combinations 1. knitting needle [ˈnɪtɪŋˈni:dl] – спиця 2. row [rəu/rau] – ряд 3. subsequently [ˈsʌbsɪkwəntlɪ] – після того 4. consecutive [kənˈsekjutɪv] – послідовний 5. undone [ˈʌnˈd ʌn] – розпущений 6. simultaneously [ˌsɪməlˈteɪnjəslɪ] – одночасно 7. bind [baɪnd] – перегинатися 8. ladder-proof [ˈlædə pru:f] – те, що не піддається розпусканню II Listen to the text «Knitted structure forming» and be ready to answer the questions What is the basic element of knitting? Is there any difference between forming knitted structures by hand and machine knitting? What is ‘course’? What is ‘wale’?
III Listen to the text again. Decide if the statements are true or false 1. In machine knitting each needle has a stitch. 2. Weft structure can easily be destroyed. 3. Warp knitting is done by one thread. 4. In warp knits the yarn is knitted vertically or diagonally. 5. The word “course” defines a row vertical loops.
Communicative Skills I Read the dialogues and try to understand them 1) Secretary: Good morning (good afternoon). Could I speak to Peter Orlov? S: You should get off at 42nd Street. From there you can walk. It will take you not more than five minutes to get to our place.
2) Boris Rudakov: Good morning (good afternoon). May I speak to Mr.Wood? S: I see. Mr. Wood is out to lunch right now (in a meeting right now) but I expect him back very shortly.
Читайте також:
|
||||||||
|