Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Useful Phrases

►Starting the presentation

• Good morning/good afternoon ladies and gentlemen
•The topic of my presentation today is ...
• What I'm going to talk about today is ...

 

Why you are giving this presentation

•The purpose of this presentation is ...
•This is important because ...

• My objective is to ...

►Stating the main points

•The main points I will be talking about are
firstly ...
secondly...
next, finally... we're going to look at ...

 

►Introducing the first point

• Let's start/begin with ...

 

►Showing graphics, transparencies, slides etc.

• I'd like to illustrate this by showing you...

►Moving on to the next point

• Now let's move on to ...

►Giving more details

• I'd like to expand on this aspect/problem/point
• Let me elaborate on that
• Would you like me to expand on/elaborate on that?

 

►Changing to a different topic

• I'd like to turn to something completely different

►Referring to something which is off the topic

• I'd like to digress here for a moment and just mention that ...

 

►Referring back to an earlier point

• Let me go back to what I said earlier about ...

 

►Summarizing or repeating the main points

-I'd like to recap the main points of my presentation
-first I covered
-then we talked about
-finally we looked at

-I'd now like to sum up the main points which were:

 

►Conclusion

• I'm going to conclude by... saying that/inviting you to/ quoting ...
• In conclusion, let me... leave you with this thought/invite you to

 

►Questions

• Finally, I'll be happy to answer your questions.
• Now I'd like to invite any questions you may have.

• Do you have any questions?

Як працювати з новим текстом без наявності словника

Працюючи з незнайомим текстом не лякайтеся, якщо вам зустрічаються незнайомі слова чи фрази, значення яких ви не знаєте. Спробуйте визначити їх значення використовуючи один із наступних прийомів:

ü спробуйте визначити, якого роду інформацію передає незнайоме слово;

ü визначте до якої частини мови відноситься це слово за префіксами, суфіксами та ін.

ü спробуйте визначити значення за контекстом;

ü спробуйте визначити значення слова за словотворчими елементами;

ü визначте значення, беручи до уваги, що деякі англійські слова можуть мати схоже звучання із українськими словами (будьте обережні з «хибними друзями перекладача»);

ü визначте значення незнайомого слова спираючись на загальну тематику тексту.

ü якщо незнайоме слово не є ключовим та не несе на собі змістового навантаження, спробуйте зрозуміти текст незважаючи на це слово або вираз.

 

Як працювати з двомовним словником

І етап

ü визначте частину мови незнайомого слова за формальними ознаками: займенникам, артиклям, за загальним контекстом тощо;

ü якщо слово знаходиться в похідній формі, визначте його початкову форму шляхом відповідних операцій (відкиньте -еs, -ed; додайте –і відкиньте одну з подвоєних приголосних, змініть -i на -у, змініть -v на -f і т.і.);

ü визначте, чи є об'єкт пошуку словом або словосполученням. Якщо це − дієслово, то встановіть за ознаками, чи не відноситься до нього наступне слово, яке може впливати на значення слова;


Читайте також:

  1. A. How would you personally start job hunting? Use the phrases in the box to help you.
  2. And write your own sentences with the same words and phrases.
  3. B) Give a short description of some other disease using a few phrases from the text above.
  4. B. Describe the pictures. Use the suggested phrases.
  5. B. Match the definitions with the italicized words and phrases from the text.
  6. C Complete this extract from a company report with appropriate words or phrases from the box in Exercise B.
  7. Complete each sentence with one of the words or phrases below.
  8. D) Use the same phrases in a conversation.
  9. D. Find in the text phrases containing “to get” and memorize different meanings of the verb.
  10. Define the statements as true or false. Underline the phrases in the text that support your answer.
  11. Define the statements as true or false. Underline the phrases in the text that support your answer.
  12. HOMEWORK: HOW USEFUL IS IT?




Переглядів: 799

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як підготувати презентацію | II етап

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.