МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Useful Phrases►Starting the presentation • Good morning/good afternoon ladies and gentlemen
►Why you are giving this presentation •The purpose of this presentation is ... • My objective is to ... ►Stating the main points •The main points I will be talking about are
►Introducing the first point • Let's start/begin with ...
►Showing graphics, transparencies, slides etc. • I'd like to illustrate this by showing you... ►Moving on to the next point • Now let's move on to ...
►Giving more details • I'd like to expand on this aspect/problem/point
►Changing to a different topic • I'd like to turn to something completely different
►Referring to something which is off the topic • I'd like to digress here for a moment and just mention that ...
►Referring back to an earlier point • Let me go back to what I said earlier about ...
►Summarizing or repeating the main points -I'd like to recap the main points of my presentation -I'd now like to sum up the main points which were:
►Conclusion • I'm going to conclude by... saying that/inviting you to/ quoting ...
►Questions • Finally, I'll be happy to answer your questions. • Do you have any questions? Як працювати з новим текстом без наявності словника Працюючи з незнайомим текстом не лякайтеся, якщо вам зустрічаються незнайомі слова чи фрази, значення яких ви не знаєте. Спробуйте визначити їх значення використовуючи один із наступних прийомів: ü спробуйте визначити, якого роду інформацію передає незнайоме слово; ü визначте до якої частини мови відноситься це слово за префіксами, суфіксами та ін. ü спробуйте визначити значення за контекстом; ü спробуйте визначити значення слова за словотворчими елементами; ü визначте значення, беручи до уваги, що деякі англійські слова можуть мати схоже звучання із українськими словами (будьте обережні з «хибними друзями перекладача»); ü визначте значення незнайомого слова спираючись на загальну тематику тексту. ü якщо незнайоме слово не є ключовим та не несе на собі змістового навантаження, спробуйте зрозуміти текст незважаючи на це слово або вираз.
Як працювати з двомовним словником І етап ü визначте частину мови незнайомого слова за формальними ознаками: займенникам, артиклям, за загальним контекстом тощо; ü якщо слово знаходиться в похідній формі, визначте його початкову форму шляхом відповідних операцій (відкиньте -еs, -ed; додайте –і відкиньте одну з подвоєних приголосних, змініть -i на -у, змініть -v на -f і т.і.); ü визначте, чи є об'єкт пошуку словом або словосполученням. Якщо це − дієслово, то встановіть за ознаками, чи не відноситься до нього наступне слово, яке може впливати на значення слова; Читайте також:
|
||||||||
|