МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Useful Phrases►Starting the presentation • Good morning/good afternoon ladies and gentlemen
►Why you are giving this presentation •The purpose of this presentation is ... • My objective is to ... ►Stating the main points •The main points I will be talking about are
►Introducing the first point • Let's start/begin with ...
►Showing graphics, transparencies, slides etc. • I'd like to illustrate this by showing you... ►Moving on to the next point • Now let's move on to ... ►Giving more details • I'd like to expand on this aspect/problem/point
►Changing to a different topic • I'd like to turn to something completely different ►Referring to something which is off the topic • I'd like to digress here for a moment and just mention that ...
►Referring back to an earlier point • Let me go back to what I said earlier about ...
►Summarizing or repeating the main points -I'd like to recap the main points of my presentation -I'd now like to sum up the main points which were:
►Conclusion • I'm going to conclude by... saying that/inviting you to/ quoting ...
►Questions • Finally, I'll be happy to answer your questions. • Do you have any questions? Як працювати з новим текстом без наявності словника Працюючи з незнайомим текстом не лякайтеся, якщо вам зустрічаються незнайомі слова чи фрази, значення яких ви не знаєте. Спробуйте визначити їх значення використовуючи один із наступних прийомів: ü спробуйте визначити, якого роду інформацію передає незнайоме слово; ü визначте до якої частини мови відноситься це слово за префіксами, суфіксами та ін. ü спробуйте визначити значення за контекстом; ü спробуйте визначити значення слова за словотворчими елементами; ü визначте значення, беручи до уваги, що деякі англійські слова можуть мати схоже звучання із українськими словами (будьте обережні з «хибними друзями перекладача»); ü визначте значення незнайомого слова спираючись на загальну тематику тексту. ü якщо незнайоме слово не є ключовим та не несе на собі змістового навантаження, спробуйте зрозуміти текст незважаючи на це слово або вираз.
Як працювати з двомовним словником І етап ü визначте частину мови незнайомого слова за формальними ознаками: займенникам, артиклям, за загальним контекстом тощо; ü якщо слово знаходиться в похідній формі, визначте його початкову форму шляхом відповідних операцій (відкиньте -еs, -ed; додайте –і відкиньте одну з подвоєних приголосних, змініть -i на -у, змініть -v на -f і т.і.); ü визначте, чи є об'єкт пошуку словом або словосполученням. Якщо це − дієслово, то встановіть за ознаками, чи не відноситься до нього наступне слово, яке може впливати на значення слова; Читайте також:
|
||||||||
|