Немедикаментозні методи усунення симптомів розладів травлення
Немедикаментозне лікування печії
- не зловживатипродуктами, що стимулюють кислотоутворення шлунку: гостра, пряна їжа, цитрусові, томати, цибуля;
- не переїдати, їсти повільно;
- виключити або зменшити паління;
- уникати відпочинку після їди;
- обмежити вживання продуктів, що містять гази (здобна випічка, суфле, газовані напитки);
- ЛП, що підвищують кислотність, приймати разом з їжею та молоком;
- при печії під час сну піднімати подушку;
- знизити масу тіла.
Загальні підходи до лікування закрепів
1. Вияснити і ліквідувати причину.
2. Немедикаментозне лікування:
– вживати їжу з харчовими волокнами (буряк, сливи, каші з цільних зерен, капуста, хліб грубого помолу);
– зменшити вживання тваринних жирів;
– вживати рідини не менше 8 склянок у день;
– надати перевагу при застосуванні препаратів заліза і кальцію вітамінно-мінеральним комплексам;
– збільшити фізичне навантаження, зранку вставати і рухатись;
– дефекацію здійснювати в спокійній обстановці;
– лікувати геморой (гігієна заднього проходу);
– не зловживати очисними клізмами і стимуляторами перистальтики.
Загальні рекомендації при лікуванні проносу
1. Не допускати зневоднення – випивати 1 склянку рідини після кожного опорожнення (легко підсолоджені чаї, компоти, легко підсолені овочеві вивари).
2. Вилучити гострі, жирні продукти, алкоголь.
3. Рекомендувати кисломолочні продукти.
4. Діарея у дітей до 1 року потребує спостереження лікаря.
Читайте також: - B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- Demo 11: Access Methods (методи доступу)
- I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
- II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
- II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
- IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
- IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
- V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
- V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
- VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
- А) Методика проведення заняття
- А) Методика проведення заняття
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|