Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Техніка безпеки

1. Перекристалізацію з летких та легкозаймистих речовин (діетиловий ефір, спирт і т.д.) проводять у приладі, що складається з колби зі зворотним водяним холодильником. Для нагрівання застосовують водяну баню. Відкритого полум,я на лабораторному столі не повинно бути.

 

 

Контрольні питання

 

1. Які реакції називаються реакціями ацилювання? Наведіть приклади.

2. Розташуйте ацилюючі реагенти за реакційною здатністю.

3. Наведіть відмінності у будові a- і b-D-глюкози.

4. Поясніть суть явища мутаротації.

5. Чому пентаацетил-b-D-глюкозу не можна отримати реакцією естерифікації ?

6. Поясніть роль хлоркальцієвої трубки у приладі для синтезу пентаацетил-b-D-глюкози.

7. Навіщо у реакційну суміш додають безводний ацетат натрію?

8. Яким методом очищають пентаацетил-b-D-глюкозу?

9. З якою метою до розчину додають активоване вугілля?

10. За яких умов відфільтровують активоване вугілля?

 

Лабораторна робота № 4

Тема роботи: Відновлення ароматичних нітросполук.

Мета роботи: Синтез аніліну.

При виконанні роботи потрібно синтезувати речовину, оволодіти прийомами роботи з гетерогенними системами, з легкозаймистими та леткими речовинами, навчитись проводити перегонку з водяною парою, висолювання, екстрагування, висушування та перегонку органічних речовин.

Тривалість виконання: 8 год.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Примітки | І. Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.