Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти індивідуальних завдань для виконання другої частини лабораторної роботи

 

1. Обчислити T = ; n =ù a Ù (c Ú g) Ú d,
де H = 1,8; d = 0,01; b = 0,6; g = 0,03; g - FALSE; a,c,d - TRUE.

2. Обчислити y = ctg(x)e -lx ; r = ù z Ù (ab-c)b+d £ Ú z,
де x = 0,47; l = 1,3; a = 0,04; b = 9,3; c = 1,3; d = 12,4; z - FALSE.

3. Обчислити b = arctg(z) + e-(d+3); k = (5-2a) ¹ (-2) Ù x Ù y Ùù (x Ú y),
де d = 1,03, z = 0,88, a = 1,003, x - TRUE, y - FALSE.

4. Обчислити m = ;

d = 3,47 +b ³ (a-8,9c) Ú ((c-a) < 3b) Ùù r,
де x = 0,4; y = 0,69; c = 1,64; b = 2,03; a = 2,61; r - TRUE.

5. Обчислити u = ; b =ù (x1 Ú y1 Ú z1) Ù (a > log2 c),
де y =1,49; x = 2,4; z = 0,04; a = 2,4; c = 1,64; x1,z1 - TRUE; y1 - FALSE.

6. Обчислити
Ú((0,6a+0,3b)2£ Ù n,
де y = 1,45; x = 1,64; a = 3,344; b = 1,08; c = 1,002; d = 0,33; n - TRUE.

7. Обчислити ;
b=(ù aÚ (bÚ c)Ù d)Ú ((x+y)£ ,
де y = 1,55; x = 2,07; a,c - TRUE; b,d - FALSE.

8. Обчислити Ú (ù b Ú ù ( d Ú c)),
де y = 2,04; x = 3,12; z = 0,813; d - TRUE; b, c - FALSE.

9. Обчислити ; z=(sin2 a+cos 2 b ¹ ln x - tg y) Ù ù d,
де y = 1,49; x = 1,45; b = 2,27; a = 0,31; d - FALSE.

10. Обчислити ; Ù (arctg 80° ³ 3z),
де y = 1,12; x = 2,443; z = 1,39.

11. Обчислити ; D=(1,4a ¹ b) Ù ù (d Ú c),
де m = 1,14; x = 1,45; a = 2,64; b = 1,93; c - TRUE; d - FALSE.

12. Обчислити ; Ú r Ú ù a Ù c,
де p = 5,61; q = 3,156; b = 3,3; y = 0,69; r,c - TRUE; a - FALSE.

13. Обчислити ;
a=ù ( ù b Ù c ) Ù d Ú q Ù ( ),
де y = 1,92; x = 2,346; z = 2,03; b,d,q - TRUE; c - FALSE.

14. Обчислити ;
Ú ù (ù (ù (c Ú p))),
де d =0,64; x = 1,41; a = 2,13; b = 1,02; c - TRUE; p- FALSE.

15. Обчислити Ú (m Ú ù n) Ù m,
де x = 1,333; m - TRUE; n - FALSE.

16. Обчислити ; b=ù ( y Ùù ( y Ù z ) Ù ),
де x = 0,627; a = 0,599; z - TRUE; y - FALSE.

17. Обчислити ; Ù m Úù (n Ú m),
де x = 1,422; a = 3,799; p = 1,04; b = 0,43; m - TRUE; n - FALSE.

18. Обчислити Ú(dÚù(bÚd)),
де x = 0,644; d - TRUE; b - FALSE.

19. Обчислити ; Ù m Ú n Ù m Ú n Ú ù m,
де p = 4,33; x = 1,699; a = 2,06; n - TRUE; m - FALSE.

20. Обчислити ; Ú d Ú (ù b Ú c),
де x = 2,09; b - TRUE; d,c - FALSE.

21. Обчислити ; b=ù (d Úc Ú(l Ù d) Ú d Ù ),
де x = 4,27; a = 1,79; l - TRUE; d,c - FALSE.

22. Обчислити ; b= d Ú e Ú ù (ù d Ú ( e Ú d ) Ù ),
де c = 0,93; a = 1,8; e,d - FALSE.

23. Обчислити ; Ú ( d Ù c ) Ú c,
де m = 3,12; q = 2,9; b = 6,04; u = 1,77; a = 0,44; d,c - FALSE.

24. Обчислити ; a=ù ( bÚ c Ù d ) Ú b Ù ,
де m = 4,67; j1=0,46; j2=0,41 c- TRUE; b, d- FALSE.

25. Обчислити ; Ú d Ù ù a Ú d,
де x = 0,93; y = 2,409; d - TRUE; a - FALSE.

26. Обчислити ; b = (a Ú d) Ù c Ú (0,8 ),
де r = 1,912; y = 0,854; z = 1,25; a,c - TRUE; d - FALSE.

27. Обчислити ; n = ((m Ú b )Ú ù m Ùù b Ú ù m) Ú (1,7 ¹ x),
де k = 1,4; d = 8,7; x = 9,2; m - TRUE; b - FALSE.

28. Обчислити ;
m = ((3,6-2k) = 2,5a) Ù (x Ù y Ù (x Ú y) Ù z),
де a = 0,22; b = 0,64; k = 0,46; x,z - TRUE; y - FALSE.

29. Обчислити ; d=ù ((a+b+c)/2 ¹ ) Ù ((a-b) > ) Ú r,
де x = 0,2; a = 1,4; b = 0,8; c = 0,4; r - TRUE.

30. Обчислити ;
n =ù p Ù (((ab - c)b + d) > (a + b)/c) Ú p Ùù (p Ú q)),
де x = 0,633; a = 1,4; b = 0,99; c = 1,04; p - TRUE; q - FALSE.

 

Контрольні запитання

 

1. Які найпростіші конструкції мови PASCAL?

2. Яку структуру має програма на мові PASCAL?

3. Що таке константи та змінні?

4. Які скалярні типи даних використовуються в мові PASCAL?

5. Як здійснюється опис типу змінних?

6. Які є оператори введення та виведення?

7. Які формати виведення змінних і констант?

8. Які особливості виведення текстових змінних і констант?

9. Як здійснюється керування виведенням інформації?

10. Як записуються арифметичні вирази?

11. Який вигляд мають логічні вирази?

12. Які оператори присвоювання є в мові PASCAL?

13. Які логічні операції використовуються в логічних операторах присвоювання?

14. Які операції відношень використовуються в логічних операторах присвоювання?

15. Яка послідовність виконання арифметичних і логічних операторів присвоювання?



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Повідомлення теми і завдань уроку




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робоче завдання | ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.