МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіанти індивідуальних завдань для виконання другої частини лабораторної роботи
1. Обчислити T = ; n =ù a Ù (c Ú g) Ú d, 2. Обчислити y = ctg(x)e -lx ; r = ù z Ù (ab-c)b+d £ Ú z, 3. Обчислити b = arctg(z) + e-(d+3); k = (5-2a) ¹ (-2) Ù x Ù y Ùù (x Ú y), 4. Обчислити m = ; d = 3,47 +b ³ (a-8,9c) Ú ((c-a) < 3b) Ùù r, 5. Обчислити u = ; b =ù (x1 Ú y1 Ú z1) Ù (a > log2 c), 6. Обчислити 7. Обчислити ; 8. Обчислити Ú (ù b Ú ù ( d Ú c)), 9. Обчислити ; z=(sin2 a+cos 2 b ¹ ln x - tg y) Ù ù d, 10. Обчислити ; Ù (arctg 80° ³ 3z), 11. Обчислити ; D=(1,4a ¹ b) Ù ù (d Ú c), 12. Обчислити ; Ú r Ú ù a Ù c, 13. Обчислити ; 14. Обчислити ; 15. Обчислити Ú (m Ú ù n) Ù m, 16. Обчислити ; b=ù ( y Ùù ( y Ù z ) Ù ), 17. Обчислити ; Ù m Úù (n Ú m), 18. Обчислити Ú(dÚù(bÚd)), 19. Обчислити ; Ù m Ú n Ù m Ú n Ú ù m, 20. Обчислити ; Ú d Ú (ù b Ú c), 21. Обчислити ; b=ù (d Úc Ú(l Ù d) Ú d Ù ), 22. Обчислити ; b= d Ú e Ú ù (ù d Ú ( e Ú d ) Ù ), 23. Обчислити ; Ú ( d Ù c ) Ú c, 24. Обчислити ; a=ù ( bÚ c Ù d ) Ú b Ù , 25. Обчислити ; Ú d Ù ù a Ú d, 26. Обчислити ; b = (a Ú d) Ù c Ú (0,8 ), 27. Обчислити ; n = ((m Ú b )Ú ù m Ùù b Ú ù m) Ú (1,7 ¹ x), 28. Обчислити ; 29. Обчислити ; d=ù ((a+b+c)/2 ¹ ) Ù ((a-b) > ) Ú r, 30. Обчислити ;
Контрольні запитання
1. Які найпростіші конструкції мови PASCAL? 2. Яку структуру має програма на мові PASCAL? 3. Що таке константи та змінні? 4. Які скалярні типи даних використовуються в мові PASCAL? 5. Як здійснюється опис типу змінних? 6. Які є оператори введення та виведення? 7. Які формати виведення змінних і констант? 8. Які особливості виведення текстових змінних і констант? 9. Як здійснюється керування виведенням інформації? 10. Як записуються арифметичні вирази? 11. Який вигляд мають логічні вирази? 12. Які оператори присвоювання є в мові PASCAL? 13. Які логічні операції використовуються в логічних операторах присвоювання? 14. Які операції відношень використовуються в логічних операторах присвоювання? 15. Яка послідовність виконання арифметичних і логічних операторів присвоювання? Читайте також:
|
||||||||
|