МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||
Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи1.
2.
3.
4. Нехай а0=а1=1; аi=аi-2+ , i=2,3,4,5. Знайти добуток а0×а1×а2×…×а5 5. Дано натуральне число n і дійсне x. Обчислити sin(x)×sin2(x)×…×sinn(x) 6. Дано натуральне число n і дійсне x. Обчислити sin(x)×sin(x2)×sin(x3)×…×sin(xn) 7. Дано натуральне число m і дійсне x. Обчислити sin(x)+sin(sin(x)+…+ 8. Дано дійсне число a. Знайти серед чисел перше, що стане більшим числа a. 9. 10.
11. x-a)2+a)2…+a)2+a 12. Дано дійсне число x. Обчислити
13. Обчислити (1+sin( 0,1))(1+sin(0,2))…(1+sin(1,0)) 14. Дано натуральне число a і дійсне b. Обчислити b(b+1)(b+2)…(b+a-1) 15. Обчислити
16. Дано натуральне число a. Обчислити a2! 17.
18. Дано натуральне число C. Обчислити 19. 20. Дано натуральне число m. 21. 22. Дано натуральне число n і дійсне x. Обчислити
23. Дано натуральне число n і дійсне x.
24. Обчислити
25. Дано натуральне число n. Обчислити 1×2+2×3×4+…+n(n+1)…2n
26. Дано натуральне число n і дійсні x та y. 27. Обчислити 28. Обчислити
29. Обчислити 30. Обчислити Контрольні запитання 1. Що таке цикл? Які переваги використання циклів в алгоритмах? 2. Як організувати цикл? 3. Як організувати цикл з наперед невідомою кількістю повторень? 4. Що таке „ітераційний” цикл? 5. Який вигляд має оператор циклу з передумовою? 6. Як представляється оператор циклу з постумовою? 7. Як організувати цикл із дробовим кроком? 8. Як організувати „вкладені” цикли? 9. Як представити схему алгоритму обчислення суми? 10. Який вигляд має схема алгоритму обчислення добутку? 11. Який вигляд має алгоритм пошуку найбільшого елемента масиву? 12. Який вигляд має схема алгоритму пошуку найменшого елемента масиву?
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||
|