Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи

 

1. З вектора А, що складається з k дійсних елементів, одержати вектор В шляхом розташування парних елементів вихідного вектора за зростанням їх значень за допомогою сортування вибором.

2. Дано вектор С дійсних чисел розмірності m. Використовуючи сортування обмінами одержати вектор Dіз вектора C,розташувавши його додатні елементи за зростанням.

3. Виконати перестановку елементів масиву Xрозмірності l, що є більшими числа r, за спаданням, використовуючи сортування вибором.

4. Дано дійсний вектор Y розмірності m, елементи якого розташовані за зростанням їх модулів. Одержати вектор X розмірності m+2 шляхом вставки у вихідний вектор дійсних чисел zі d так, щоб упорядкованість елементів масиву не була порушеною.

5. З дійсного вектора Dрозмірності nодержати вектор Xшляхом розташування непарних елементів вихідного масиву за спаданням, використовуючи сортування вибором.

6. Використовуючи сортування вибором, розташувати елементи масиву Rрозмірності m, за зростанням їх абсолютних значень.

7. З упорядкованого за спаданням вихідного вектора Арозмірності Rодержати вектор Z розмірності k+3, розташувавши у вихідному векторі числа p, q і r, не порушуючи упорядкованість розташування елементів.

8. Дана послідовність дійсних чисел . Розташувати додатні елементи вектора X за зростанням, використовуючи сортування вибором.

9. Використовуючи сортування обмінами, розташувати числа за зростанням їх абсолютних значень.

10. З вектора A розмірності n одержати вектор B, у якому перші m елементів (m≤n) розташовані за спаданням, використовуючи сортування вибором.

11. Використовуючи метод сортування обмінами, одержати з вектора X розмірності l вектор D, у якому елементи, розпочинаючи з k-го (kl), розташовані за спаданням.

12. Розташувати за зростанням елементи вектора Z розмірності m, розпочинаючи з n-го і закінчуючи l-м (m > n, l m) за допомогою сортування вибором.

13. З вихідного вектора R розмірності k одержати вектор D у котрому кожний парний елемент розташований за зростанням. При цьому варто застосувати сортування обмінами.

14. Використовуючи сортування вибором, розташувати кожний непарний елемент вихідного вектора Z розмірності l за зростанням.

15. Дано вектор C розмірності k. Застосовуючи сортування обмінами, розташувати всі додатні елементи вектора C за зростанням.

16. З вектора V розмірності l одержати вектор B, що складається з додатних елементів вихідного вектора, розташованих за спаданням.

17. Застосовуючи сортування обмінами, розташувати елементи вектора A розмірності n, що більші r, за спаданням.

18. Одержати вектор D, складений із розташованих за зростанням додатних елементів вихідного вектора X розмірності l сортуванням вибором.

19. Виконати сортування обмінами від'ємних елементів вектора Z розмірності m, розташувавши їх за зростанням.

20. Дано вектор A розмірності i. Використовуючи сортування вибором, розташувати парні елементи вектора A за зростанням.

21. З дійсного вектора X розмірності j одержати вектор D, що представляє собою розташовані за спаданням невід'ємні елементи вихідного вектора. При цьому варто застосовувати метод сортування обмінами.

22. Застосовуючи сортування вибором розташувати елементи, що перевищують за абсолютним значенням число b, вихідного вектора A розмірності h за спаданням.

23. З вектора X розмірності m одержати новий вектор Z, розташувавши елементи вихідного вектора за спаданням, починаючи з k-го елемента (k m), використовуючи сортування вибором.

24. Виконати сортування за зростанням елементів масиву R розмірності l, починаючи з елемента з номером i (il). При упорядкуванні елементів застосовувати сортування обміном.

25. Впорядкувати за спаданням елементи вихідного масиву X розмірності l, починаючи з елемента r і закінчуючи i-м елементом (r i l) та застосовуючи сортування обмінами.

26. Розташувати кожний парний елемент вектора D розмірності b за зростанням, використовуючи сортування вибором.

27. Впорядкувати за зростанням, застосовуючи сортування обмінами, усі додатні елементи вихідного вектора D розмірності h.

28. Дано вектор X розмірності l. Одержати вектор D із вихідного вектора шляхом сортування вибором (за спаданням) із r-го по l-й елемент.

29. Розташувати за спаданням всі елементи вихідного вектора D розмірності n, що не перевищують число z, використовуючи сортування вибором.

30. Застосовуючи сортування обмінами розташувати всі парні елементи вектора A розмірності k за спаданням.

 

Контрольні запитання

1. Що означає «сортування (упорядкування) масивів»?

2. В чому суть сортування вибором?

3. В чому суть сортування обмінами?

4. В чому суть сортування простими вставками?

5. Який вид має алгоритм сортування вибором?

6. Який вид має алгоритм сортування обмінами?

7. Який вид має алгоритм сортування простими вставками?

8. Як встановити новий елемент у відсортований масив без втрати сортування?



Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Виконання бюджету
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  12. III. Повідомлення теми і завдань уроку




Переглядів: 708

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робоче завдання | ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.